Κατά τα άλλα η ΟΛΜΕ καλεί τους καθηγητές να μην εργαστούν τα Σάββατα για την κάλυψη των ωρών που χάθηκαν από τις καταλήψεις όπως έχει προτείνει το υπουργείο Παιδείας, ενώ προτείνει και περικοπή της ύλης!
Πώς να γράψει το παιδάκι για τον Μ. Αλέξανδρο; Του έχουν μάθει ποτέ τι και ποιος ήταν; (όχι βέβαια ότι αυτός και το οικογενειακό του περιβάλλον δεν έχουν ευθύνη)) Η πλειοψηφία των καθηγητών ιστορίας αυτό που κάνει είναι να απαξιώνει οτιδήποτε αφορά στο ελληνικό μεγαλείο, κατηγορώντας ως ρατσιστές τους μαθητές που ενθουσιάζονται με την ελληνική ιστορία και τους Έλληνες ήρωες! Αντί να κάνουν τη δουλειά για την οποία εμείς τους πληρώνουμε, το μόνο που κάνουν είναι πολιτική προπαγάνδα. Να τους χαιρόμαστε!
Ότι και να πούμε και γι' αυτή τη συντεχνία λίγα είναι. Αποτελούν μέρος του προβλήματος. Μερικά ανθωποειδή που ασέλγησαν και θέλουν να συνεχίσουν να ασελγούν εις βάρος της παιδείας, των παιδιών μας, αλλά και πάνω μας. Ευτυχώς απότελούν κι αυτοί μία ελεεινή μειοψηφία της γνωστής σταλινικής αλητείας που συνεχίζει απλά να κάνει θόρυβο και προσπαθεί να δηλητηριάσει την κοινωνία. Ο χρόνος που θα τους πάρουμε κι αυτούς με τις πέτρες είναι κοντά! Ευτυχώς υπάρχουν και εκείνοι οι καθηγητές που πραγματικά πονουν, συμπάσχουν μαζί μας και κάτω από αντίξοες συνθήκες παλεύουν να μορφώσουν τα παιδιά μας. Αυτοί είναι η ελπίδα μας όπως όλοι εκείνοι οι Έλληνες που έχουν την ίδια λογική και ευγένεια ψυχής.
Σε μεγάλο βαθμό έχεις δίκιο για τους καθηγητές και δεν περίμενα το γραπτό του παιδιού για να το αντιληφθώ (ούτε κι εσύ άλλωστε). Αλλά εγώ θα αναφερθώ και στην ευθύνη της οικογένειάς του, που προφανώς δεν ασχολήθηκε ποτέ με το παιδί. Δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές ή το σύστημα. Καμιά φορά, μάλιστα, φταίνε και οι ίδιοι οι μαθητές και βέβαια δεν αναφέρομαι στις μικρές ηλικίες. Θα σου πω ένα παράδειγμα που δεν θα το πιστέψεις. Το 1992 σε φροντιστήριο, προετοιμαζόμασταν για Πανελλήνιες και κάναμε Ιστορία. Και ο καθηγητής ρώτησε κάποιον τι (υποτίθεται πως) έγινε στις 25 Μαρτίου 1821 και δεν απάντησε!!! Δεν ήξερε!!! Αν δεν είχε γίνει μπροστά μου δεν θα το πίστευα ούτε εγώ. Τώρα για αυτόν ποιος φταίει; Και ένα μικρό συμβάν για τους καθηγητές. Την ίδια χρονιά στο σχολείο. Στην Ιστορία (κορμού). Ρώτησα την καθηγήτρια γιατί οι Ιάπωνες επιτέθηκαν στο Περλ Χάρμπορ (μου φαινόταν κατανόητη κίνηση) και μου απάντησε πως δεν ήξερε... Τέλος, θα γίνω αιρετικός και για κάποιους ανθέλληνας αλλά η γνώμη μου για τον Αλέξανδρο είναι η χειρότερη δυνατή! Δεν είναι της παρούσης αλλά μιας και το θέμα θεωρούσε τον στρατηλάτη, το αναφέρω κι αυτό...
Α, και κάτι άλλο. Προφανώς στο παιδί δεν μαθαίνουν καλή Ιστορία ούτε οι ΠΑΟΚτζήδες. Κρίνοντας από την ημερομηνία του γραπτού, και επειδή είμαι Λαρισαίος (άρα και ΑΕΛΑΡΑ), το ματς στο οποίο γράφει ότι έφαγαν ξύλο οι ΠΑΟΚτζήδες, που δεν έφαγαν, είναι αυτό στο οποίο σκοτώθηκε ο Μπλιώνας. Προφανώς κανένας δεν του είπε τι είχε συμβεί... Μάλιστα, το κακό έγινε σαν σήμερα το 1986. (Είδες τι διάσταση έδωσα στο σχόλιό σου;)
Πραγματικά υπάρχουν αυτοί που πασχίζουν για να μορφώσουν τα παιδιά μας. Όπως και δεν νομίζω κανένας καθηγητής να πήδηξε το μάθημα για τον Μ. Αλέξανδρο και να πήγε στο επόμενο. Όπως και δεν νομίζω όλοι οι συμμαθητές του εν λόγω τούβλου να γνωρίζουν την ίδια ιστορία που γνωρίζει αυτός. Όπως και δεν νομίζω όλοι οι ΠΑΟΚτσήδες να έχουν την ίδια άποψη. Πρόκειται για «έκθεση» ενός ανίδεου πιτσιρικά, που έχει διαμορφώσει τη ζωή του ολάκερη γύρω από την ομάδα του. Ούτε οι καθηγητές του φταίνε, ούτε το εκπαιδευτικό σύστημα. Και για γεωγραφία να τον ρωτήσεις θα σου πει για μια χώρα που λέγεται Ελλάδα και έχει μια πρωτεύουσα που τη λένε Αθήνα, που κακώς υπάρχει γιατί εγώ είμαι ΠΑΟΚ. Και σε άσκηση Μαθηματικών θα σου απαντήσει ότι ο άγνωστος Χ ισούται με 42 για να μας θυμίζει το 4-2 που είχε κερδίσει ο ΠΑΟΚ τον Πανιώνιο μέσα στην έδρα του. Ψάχνοντας πριν από ένα μήνα στο διαδίκτυο στο λήμμα «μαργαριτάρια από εκθέσεις» έπεσα πάνω σ’ αυτή την αηδία. Γέλασα αρκετά αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι να τα παίρνεις στα σοβαρά…
Εσείς που είστε στην Ελλάδα έχετε το νού σας για το ετήσιο επαναλαμβανόμενο ρεπορτάζ των καναλιών με απαντήσεις μαθητών γυμνασίου στην ερώτηση τι γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου. Μπορεί το γράμμα να είναι υπερβολικό, αν και κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν είναι αληθινό, αλλά δίνει τον τόνο για το τι συμβαίνει στο χώρο της παιδείας. Βέβαια γιατί να πάνε τα πράγματα καλά εκεί όταν όλα έχουν βουλιάξει!!!
H Πλάση, η παντοδύναμη κι απόνετη μητέρα για σένα δεν εστάθηκε καθόλου ακριβοχέρα. Αν έδωσε σ’ άλλο βουνό ψήλος και περηφάνεια κι άλλο βουνό αν το σκέπασε με λόγγους και ρουμάνια κι άλλο βουνό αν το πύργωσε σε βράχους και κοτρώνια κι άλλο βουνό αν στεφάνωσε ολοχρονίς με χιόνια μάζεψε απ’ όλα τα βουνά τη μοιρασμένη χάρη, την έσμιξε και σ’ έπλασε βουνό βουνών καμάρι Γ. Δροσίνης
Τεολευταία πεθυμιά
-
Συνταξιούχος μπάρκαρα ,σε φορτηγό καράβι,
μα με κρατούσαν στη στεριά, δεμένο σάπιοι κάβοι.
Κρίμα δεν έχω δύναμη, τους κάβους για να σπάσω
και στα λι...
Πυθέας και Ευθυμένης
-
Δύο αρχαίοι Έλληνες φτάνουν στα όρια του Αρχαίου Κόσμου Ο Πυθέας και ο
Ευθυμένης, ήταν οι δύο αρχαίοι Έλληνες εξερευνητές από την Μασσαλία που
ταξιδεψαν πέ...
Η ιστορία των βραβείων Ig Nobel
-
Τα Ig Nobel είναι μία παρωδία των βραβείων Νόμπελ. Απονέμονται από το 1991,
για να τιμηθούν τα επιστημονικά επιτεύγματα που μας κάνουν πρώτα να
γελάσουμε κ...
Όσα δεν γνωρίζουμε για την γόνδολα!
-
*Όσα δεν γνωρίζουμε για την γόνδολα!*
*Περί Αλός*
ΦΩΤΟ: Trish Hartmann
https://www.flickr.com/photos/21078769@N00/
Η γόνδολα είναι το πιο διάσημο παρ...
Δεν είναι ένα τίποτα, Ρόμαν.
-
Όταν κάπου στα μισά του τελευταίου επεισοδίου η Σιβ λέει στον Ρόμαν ότι
μπορούν να σκοτώσουν τον αδελφό τους τον Κεν, το λέει εντελώς αστειευόμενη.
Kα...
ΠΡΟΣΦΟΡΑ -50% σε όλα τα βιβλία μας
-
ακολουθήστε μας και κερδίστε Οι εκδόσεις 24γράμματα γνωστοποιούν την
προσφορά τους για όλους όσοι έχουν δηλώσει ότι “ακολουθούν” ή “τους αρέσει”
η σελίδα 2...
6 σχόλια :
Πώς να γράψει το παιδάκι για τον Μ. Αλέξανδρο; Του έχουν μάθει ποτέ τι και ποιος ήταν; (όχι βέβαια ότι αυτός και το οικογενειακό του περιβάλλον δεν έχουν ευθύνη)) Η πλειοψηφία των καθηγητών ιστορίας αυτό που κάνει είναι να απαξιώνει οτιδήποτε αφορά στο ελληνικό μεγαλείο, κατηγορώντας ως ρατσιστές τους μαθητές που ενθουσιάζονται με την ελληνική ιστορία και τους Έλληνες ήρωες!
Αντί να κάνουν τη δουλειά για την οποία εμείς τους πληρώνουμε, το μόνο που κάνουν είναι πολιτική προπαγάνδα. Να τους χαιρόμαστε!
Ότι και να πούμε και γι' αυτή τη συντεχνία λίγα είναι. Αποτελούν μέρος του προβλήματος. Μερικά ανθωποειδή που ασέλγησαν και θέλουν να συνεχίσουν να ασελγούν εις βάρος της παιδείας, των παιδιών μας, αλλά και πάνω μας.
Ευτυχώς απότελούν κι αυτοί μία ελεεινή μειοψηφία της γνωστής σταλινικής αλητείας που συνεχίζει απλά να κάνει θόρυβο και προσπαθεί να δηλητηριάσει την κοινωνία.
Ο χρόνος που θα τους πάρουμε κι αυτούς με τις πέτρες είναι κοντά!
Ευτυχώς υπάρχουν και εκείνοι οι καθηγητές που πραγματικά πονουν, συμπάσχουν μαζί μας και κάτω από αντίξοες συνθήκες παλεύουν να μορφώσουν τα παιδιά μας. Αυτοί είναι η ελπίδα μας όπως όλοι εκείνοι οι Έλληνες που έχουν την ίδια λογική και ευγένεια ψυχής.
Σε μεγάλο βαθμό έχεις δίκιο για τους καθηγητές και δεν περίμενα το γραπτό του παιδιού για να το αντιληφθώ (ούτε κι εσύ άλλωστε).
Αλλά εγώ θα αναφερθώ και στην ευθύνη της οικογένειάς του, που προφανώς δεν ασχολήθηκε ποτέ με το παιδί. Δεν φταίνε μόνο οι καθηγητές ή το σύστημα.
Καμιά φορά, μάλιστα, φταίνε και οι ίδιοι οι μαθητές και βέβαια δεν αναφέρομαι στις μικρές ηλικίες.
Θα σου πω ένα παράδειγμα που δεν θα το πιστέψεις. Το 1992 σε φροντιστήριο, προετοιμαζόμασταν για Πανελλήνιες και κάναμε Ιστορία. Και ο καθηγητής ρώτησε κάποιον τι (υποτίθεται πως) έγινε στις 25 Μαρτίου 1821 και δεν απάντησε!!! Δεν ήξερε!!! Αν δεν είχε γίνει μπροστά μου δεν θα το πίστευα ούτε εγώ. Τώρα για αυτόν ποιος φταίει;
Και ένα μικρό συμβάν για τους καθηγητές. Την ίδια χρονιά στο σχολείο. Στην Ιστορία (κορμού). Ρώτησα την καθηγήτρια γιατί οι Ιάπωνες επιτέθηκαν στο Περλ Χάρμπορ (μου φαινόταν κατανόητη κίνηση) και μου απάντησε πως δεν ήξερε...
Τέλος, θα γίνω αιρετικός και για κάποιους ανθέλληνας αλλά η γνώμη μου για τον Αλέξανδρο είναι η χειρότερη δυνατή! Δεν είναι της παρούσης αλλά μιας και το θέμα θεωρούσε τον στρατηλάτη, το αναφέρω κι αυτό...
Α, και κάτι άλλο. Προφανώς στο παιδί δεν μαθαίνουν καλή Ιστορία ούτε οι ΠΑΟΚτζήδες.
Κρίνοντας από την ημερομηνία του γραπτού, και επειδή είμαι Λαρισαίος (άρα και ΑΕΛΑΡΑ), το ματς στο οποίο γράφει ότι έφαγαν ξύλο οι ΠΑΟΚτζήδες, που δεν έφαγαν, είναι αυτό στο οποίο σκοτώθηκε ο Μπλιώνας.
Προφανώς κανένας δεν του είπε τι είχε συμβεί...
Μάλιστα, το κακό έγινε σαν σήμερα το 1986.
(Είδες τι διάσταση έδωσα στο σχόλιό σου;)
Πραγματικά υπάρχουν αυτοί που πασχίζουν για να μορφώσουν τα παιδιά μας.
Όπως και δεν νομίζω κανένας καθηγητής να πήδηξε το μάθημα για τον Μ. Αλέξανδρο και να πήγε στο επόμενο.
Όπως και δεν νομίζω όλοι οι συμμαθητές του εν λόγω τούβλου να γνωρίζουν την ίδια ιστορία που γνωρίζει αυτός.
Όπως και δεν νομίζω όλοι οι ΠΑΟΚτσήδες να έχουν την ίδια άποψη.
Πρόκειται για «έκθεση» ενός ανίδεου πιτσιρικά, που έχει διαμορφώσει τη ζωή του ολάκερη γύρω από την ομάδα του. Ούτε οι καθηγητές του φταίνε, ούτε το εκπαιδευτικό σύστημα.
Και για γεωγραφία να τον ρωτήσεις θα σου πει για μια χώρα που λέγεται Ελλάδα και έχει μια πρωτεύουσα που τη λένε Αθήνα, που κακώς υπάρχει γιατί εγώ είμαι ΠΑΟΚ.
Και σε άσκηση Μαθηματικών θα σου απαντήσει ότι ο άγνωστος Χ ισούται με 42 για να μας θυμίζει το 4-2 που είχε κερδίσει ο ΠΑΟΚ τον Πανιώνιο μέσα στην έδρα του.
Ψάχνοντας πριν από ένα μήνα στο διαδίκτυο στο λήμμα «μαργαριτάρια από εκθέσεις» έπεσα πάνω σ’ αυτή την αηδία. Γέλασα αρκετά αλλά μέχρι εκεί. Δεν είναι να τα παίρνεις στα σοβαρά…
Εσείς που είστε στην Ελλάδα έχετε το νού σας για το ετήσιο επαναλαμβανόμενο ρεπορτάζ των καναλιών με απαντήσεις μαθητών γυμνασίου στην ερώτηση τι γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου.
Μπορεί το γράμμα να είναι υπερβολικό, αν και κανένας δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν είναι αληθινό, αλλά δίνει τον τόνο για το τι συμβαίνει στο χώρο της παιδείας.
Βέβαια γιατί να πάνε τα πράγματα καλά εκεί όταν όλα έχουν βουλιάξει!!!
Δημοσίευση σχολίου