Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Σαν να μη πέρασε μια μέρα!...

Μου αρέσουν πολύ οι παλιές ελληνικές κωμωδίες. Τελευταία έβλεπα την ταινία "Κυρία του Κυρίου" των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη με πρωταγωνιστές τον Ντίνο Ηλιόπουλο και την Κέλλυ Μαυροπούλου.

Ντίνος Ηλιόπουλος: ο σύζυγος
Κέλλυ Μαυροπούλου: η σύζυγος
Βασίλης Ανδρονίδης: Επιθεωρητής εταιρείας καυσίμων.

Μεταφέρω ένα μέρος διαλόγου της συζύγου με τον επιθεωρητή.

*******
- ..........
- Χαίρομαι ιδιαιτέρως.
- Αφού χαρήκατε ετοιμαστείτε τώρα να λυπηθείτε κυρία μου.
- Τον απέλυσαν;
- Όχι ακριβώς. Άλλωστε για να μην τον απολύσουν βρίσκομαι τώρα εγώ εδώ.
- Να μην τον απολύσουνε; Έγινε κάτι σοβαρό;
- Ακόμα όχι.
- Τότε;
- Κύρια μου όλοι οι άνθρωποι είμαστε πλάσματα αδύναμα και κάνουμε λάθη. Ο άνδρας σας έκανε κι αυτός ένα.
- Λογιστικό;
- Όχι, κουτό. Έδωσε χωρίς εντολή χρήματα σ' έναν τρίτο.
- Ααα! Κατάχρηση;
- Όχι επιπολαιότης. Δεν πήρε απόδειξη κι αν γίνει έλεγχος θα βρεθεί ανοιχτός. Ευτυχώς το ανακάλυψα μόνο εγώ σήμερα.
- Ω Θεέ μου τρομερό! Μεγάλο ποσό;
- Αρκετό.
- Ένα εκατομμύριο; πεντακόσιες χιλιάδες; πόσα;
- Κυρία μου με ένα εκατομμύριο δεν χάνει κανείς τη θέση του, απλώς βρίσκεται σε ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ. Λιγότερα, πολύ λίγα.
- Πόσα;
- Πέντε χιλιάδες!!!
- ..........
*******

Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει αυτός ο διάλογος!
Σαρανταπέντε(;) χρόνια μετά πόσο επίκαιρος είναι!

Chrisgio

7 σχόλια :

ακυβέρνητος είπε...

Μια επίσης καλή και άκρως διδακτική ιστορία μπορείς να δεις στους «Παπατζήδες» του 1954 με τον αξέχαστο Νίκο Σταυρίδη. Γράψε στο Youtube «πως τιμωρείται η κλοπή» και απόλαυσέ το.

(την ταινία αυτή δεν την έχω δει ΠΟΤΕ στη τηλεόραση! Γιατί άραγε;)

Φώτης Λαουτάρης είπε...

......είπαμε να κάνουμε ένα δωράκι στον εαυτό μας,όχι όμως και 50 εκατομμύρια!!!!!!!
(Δηλαδή τα 45 είναι εντάξει)
Μπορεί κανείς να το ξεχάσει;
Κουβέντα από άλλη ελληνική ταινία με πρωταγωνιστή τον μεγάλο ηθοποιό Ανδρέα και σε δεύτερο ρόλο τον αξέχαστο Μαυράκη(τότε διοικητή της ΔΕΗ)

Χρήστος Γ. είπε...

@Πέτρος Κ.
Καλησπέρα φίλε μου.
Λόγω επαγγέλματος έχω μαζεμένες γύρω στις 150 παλιές ελληνικές κωμωδίες που βλέπω στις μοναχικές νύχτες της ζωής μου όταν βρίσκομαι εν πλώ.
Την ξέρω την ταινία που μου λες αλλά είναι μια από αυτές που προσπαθώ να βρώ αλλά μέχρι τώρα δεν το έχω πετύχει.
Όμως δεν είναι μόνο αυτή που ασχολείται με λαμόγια . Αναφέρω μερικές:
1. Υπάρχει και φιλότιμο (Μαυρογυαλούρος).
2. Φωνάζει ο κλέφτης
3. Η βίλλα των οργίων
4. Ξύπνα Βασίλη
5. Ένας ήρωας με παντούφλες
6. Ζητείται ψεύτης
7. ...........

Χρήστος Γ. είπε...

@Φώτης Λαουτάρης, Καλησπέρα
Ρε Φώτη να με συγχύσεις θέλεις πάλι, τι μου τα θυμίζεις;

Χρήστος Γ. είπε...

@Πέτρος Κ.
Φίλε μου από τη στιγμή που αυτές οι ταινίες που αναφέρω παίζονται στην ελληνική τηλεόραση δεν πηγαίνει το μυαλό μου εκεί που πηγαίνει το δικό μου. Και πάλι καλησπέρα!

Πιγκουίνος είπε...

Πραγματικά, πολύ ωραία ταινία.
Και με διαχρονικά νοήματα!

ακυβέρνητος είπε...

Μπορείς να τη βρεις στο greekddl.com και στο ellinomania.com. Μόνο που στο 1ο πρέπει να κατεβάσεις και τον δικό τους downloader.