Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΛΕΙΨΑΝΑ

Πριν από λίγες μέρες άκουσα στο ALTER ότι στη Ρόδο μία σπείρα έκλεβε παλιά εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα!
Μου ήρθε στο μυαλό ο Μπιλ Κλίντον και η επίσκεψή του στην Ελλάδα. Ήταν τότε που στο όνομα της ασφάλειας του Αμερικανού προέδρου έγινε σκούπα στους δρόμους απ΄όπου θα περνούσε καθώς και τους παράλληλους και κάθετους σ΄αυτούς.
Κατά τη διάρκεια αυτής της επιχείρησης βρέθηκαν και απομακρύνθηκαν εκατοντάδες για να μη πω χιλιάδες παλιά παρατημένα αυτοκίνητα στους δρόμους αυτούς. Έπρεπε να  έρθει ο Κλίντον για να καθαρίσουν μόνο ένα μικρό κομμάτι της Αθήνας από σκουριασμένες λαμαρίνες.
Πήρα τη φωτογραφική μηχανή μου και βγήκα στους δρόμους της πόλης μου να βρω και να φωτογραφίσω τυχόν παλιά αυτοκίνητα. Έπεσα απ΄τα σύννεφα από τον αριθμό αυτών των αυτοκινήτων.
Στους πρώτους δρόμους, κοντινούς στο σπίτι μου, με περίμεναν μεγάλες εκπλήξεις. Σε κάθε τετράγωνο κι ένα φάντασμα.
Δεν προχώρησα περισσότερο, γύρισα σπίτι.
Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν εκατοντάδες τέτοια τεχνολογικά πτώματα σ΄όλη την πόλη.
Δήμαρχε αν δεν είσαι άξιος να τα μαζέψεις τουλάχιστον να ζητήσουμε από τα καλόπαιδα της Ρόδου να έρθουν κατά δω μεριά να τα μαζέψουν εκείνα.
Δείτε τις φωτογραφίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :