Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Ο Θεός να προστατεύει τους ναυτικούς από τους πειρατές

Οι επιθέσεις των Σομαλών πειρατών εναντίον αμάχων ναυτικών συνεχίζονται με την διεθνή κοινότητα να σφυρίζει σχεδόν αδιάφορα.
Χθες άκουσα κάποιους... ειδήμονες να καθησυχάζουν την κοινή γνώμη, με τη δικαιολογία ότι οι πειρατές δεν κάνουν κακό στους ομήρους ναυτικούς, απλώς ζητούν λύτρα τα οποία μόλις τα πάρουν τους ελευθερώνουν. Τι μας λέτε, αλήθεια;
Μια γελοία λογική του... "δεν είναι και για θάνατο". Καταλαβαίνω γιατί προσπαθούν να καθησυχάσουν την κοινή γνώμη, αυτή τους ενδιαφέρει. Δεκάρα δεν δίνει για τους εργάτες της αρμύρας, να προτείνουν αποτρεπτικά μέτρα κατά των πειρατών, να αναλάβουν  δράση κατά της παρανομίας των θαλασσών.

Ναι, μέχρι τώρα αυτό συμβαίνει, δεν ακούστηκε να κάνουν κακό, το γνωρίζω, αλλά είμαι σίγουρος ότι όσο το φαινόμενο απλώνεται χωρίς αντίδραση, τόσο οι πειρατές θα αποθρασύνονται και η ώρα που θα φτάσουμε και στους πρώτους σκοτωμούς δεν θ΄άργήσει.

Επειδή όμως στις 11 Νοεμβρίου του περασμένου χρόνου (όπως γράφω σε προηγούμενη ανάρτησή μου) είχα την κακή τύχη να δεχθώ δύο ένοπλες επιθέσεις στον κόλπο του ADEN από πειρατές και ένοιωσα την αποφασιστικότητά τους να καταλάβουν το πλοίο με κάθε τρόπο και τη βαρβαρότητά τους ρίχνοντας εναντίον μας εκατοντάδες σφαίρες, η πεποίθησή μου είναι ότι δεν θ' αργήσει το κακό, οι φόνοι για να πείσουν πλοιοκτήτες και διεθνή κοινότητα να τους καταβληθούν τα λύτρα.
Εμείς οι ναυτικοί φαίνεται ότι αποτελούμε τελικά τις ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ. Ουδείς νοιάζεται για μας.
Έτσι σαν ναυτικός κι εγώ, επειδή πλησιάζει η μέρα που θα ξαναβρεθώ σε πλοίο, η μοίρα μου είναι ότι μάλλον θα ξαναπεράσω από το καταραμένο μέρος. Και δεν είναι μόνο οι επιθέσεις αλλά το πριν και το μετά αυτών, η ψυχολογία που σε διακατέχει κατά τη διάρκεια του διάπλου που διαρκεί περίπου 2,5 μέρες, λόγω φόβου, τρόμου, αϋπνίας, κούρασης. 
Ο Θεός να με προστατεύσει και να γυρίσω ξανά στο σπίτι μου.

Συνεχίζεται...

Chrisgio 

Δεν υπάρχουν σχόλια :