Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Port of Geraldon - H αναχώρηση

Ξημέρωσε η 27η Οκτωβρίου. Άλλη μια ηλιόλουστη μέρα όπως όλες οι τελευταίες στην Δυτική Αυστραλία.

Η φόρτωση είχε ξεκινήσει νωρίς το πρωί, στις 7, με ξέφρενο ρυθμό. Ήθελαν να μας τελειώσουν νωρίς το απόγευμα για να προλάβουμε την παλίρροια στο high water (πλημμυρίδα). Το πλοίο φόρτωνε κι εδώ, ως συνήθως, στο maximum draft (μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα λιμένος).


Ο στόχος τους επετεύχθη. Τελειώσαμε στις 14:10 της 27ης Οκτωβρίου. Περίπου 60.000 τόνοι Magnetite Concentrate βολεύτηκαν στα 7 αμπάρια του πλοίου.

Ο ίδιος πιλότος που μας έβαλε στο λιμάνι κατά την άφιξη ανέλαβε να κάνει την ίδια δουλειά αλλά από την ανάποδη. Υπό ιδανικές καιρικές συνθήκες να μας οδηγήσει στον ωκεανό.

Στις 16:15 είχαμε πάρει τους κάβους πάνω, στις 17:05 έφυγε ο πιλότος και στις 18:30 κάναμε πρόσω ολοταχώς.

Ένα ακόμα ταξίδι είχε ξεκινήσει. Προορισμός μας η Κίνα, έτσι, γενικώς και αορίστως. Εν μέσω παγκόσμιας κρίσης κάθε πλοίο, έχω τη γνώμη ότι φορτώνει με το εξής σκεπτικό. Στα ανά το κόσμο λιμάνια φορτώνει προϊόντα και ξεκινά το ταξίδι του προς αυτή την υπό πλήρη ανάπτυξη χώρα που με τον οργασμό της κρατάει ολόκληρο τον πλανήτη ζωντανό. Στο δρόμο, όλο και κάποιος Κινέζος επιχειρηματίας θα βρεθεί να τα αγοράσει. Όλοι οι δρόμοι λοιπόν οδηγούν στη Κίνα!

Πορεία βόρεια!
Αυτή τη φορά βάλαμε στόχο το, ανατολικά της Ιάβας, στενό Lombok Strait της Ινδονησίας που σχηματίζεται από τo ομώνυμο νησί ανατολικά και το φημισμένο Bali δυτικά, αφού από αυτό το πέρασμα ο πηγαιμός για την Κίνα είναι πιο σύντομος σε σχέση με το Sunda Strait.

Συνεχίζεται…

Chrisgio

Δεν υπάρχουν σχόλια :