Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ηλιοβασίλεμα λίγο πριν δέσουμε στο Hay Point


Συνεχίζεται...

Chrisgio

4 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ....ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΟΥ...ΕΙΜΑΙ 22 ΕΤΩΝ ΔΟΚΙΜΟΣ ΜΗΧΑΝΗΣ...ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΠΑΡΚΟ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΧ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΟΥ....ΟΠΟΤΕ ΟΣΟ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖς ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΟΥ....ΚΑΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ.!ΧΡΗΣΤΟΣ

Πιγκουίνος είπε...

Ωραίες εικόνες!

Χρήστος Γ. είπε...

Γεια σου Κώστα

Χρήστος Γ. είπε...

Χαίρομαι που σου αρέσουν οι ναυτικές περιπέτειές μου συνονώματε νεαρέ.
Γνωρίζω τις δυσκολίες που αντιμετωπίζεις στο να βρεις καράβι αφού το δεύτερο ταξίδι σαν δόκιμος δεν επιδοτείται.
Κουράγιο κι όλα εύχομαι να διορθωθούν γρήγορα.
Οι εποχές είναι δύσκολες.
Εδώ και 3-4 μέρες βρίσκομαι στη πατρίδα μου το Βόλο μετά από 10 μήνες ταξίδια.
Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!