Κι εγω το ιδιο σκεφτηκα καπετανιε. Συμφωνω με τον Δημητρη. Δεν επρεπε να στεκεται στο αμπογιατιστο τμημα? Δεν λερωθηκε που ακουμπουσε το φρεσκομπογιατισμενο?
Αγαπητοί μου φίλοι Είστε ικανοί και οι δύο να με τρελάνετε αλλά το αντιπαρέρχομαι γιατί κι εγώ στην αρχή όπως το θέσατε δείχνει να έχετε δίκιο. Αν υπάρχει κάποιο λάθος αυτό είναι η λάθος σειρά τοποθέτησης των φωτογραφιών. Παρατηρώντας το πράσινο μπροστά από το χέρι του ναυτικού θα δείτε ότι χρώμα δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Δεξιά είναι πιο γυαλιστερό, είναι το φρέσκο χρώμα. Αριστερά και σχεδόν όλο το υπόλοιπο πράσινο είναι παλιά μπογιά πολλών μηνών. Το χέρι του εκεί που ακουμπάει είναι επιφάνεια παλιά και στεγνή. Στα πλοία συνήθως δεν βάφονται ολόκληρες οι επιφάνειες γι’ αυτό πολλές φορές φαίνονται και άσχημα. Είναι μια πρακτική στα εμπορικά πλοία όπου η ομορφιά δεν παίζει τον πρώτο ρόλο όσο το κόστος των χρωμάτων και μάλιστα σε ένα περιβάλλον όπου το νερό, η υγρασία και οι ζημιές κατά τις φορτοεκφορτώσεις θέτουν τον πλήρη χρωματισμό-καλλωπισμό σε δεύτερο πλάνο. Σημασία έχει η λειτουργικότητα του πλοίου. Επίσης όσον αφορά το κόστος τα χρώματα είναι πανάκριβα και υψηλής τεχνολογίας για να αντέχουν στις εξαιρετικά αντίξοες καιρικές συνθήκες. Τέλος οι επιφάνειες του πλοίου είναι τεράστιες για τα καταναλώνουμε τόνους μπογιάς για να καταστραφούν αργότερα από κάποια μπουλντόζα κατά την εκφόρτωση κλπ. Μόνο σαν επιφάνεια και χωρίς τις κάθετες και κρυφές επιφάνειες το συγκεκριμένο πλοίο έχει μια επιφάνεια ίση με 7 στρέμματα πάνω κάτω. Από πού ν’ αρχίσεις και που να τελειώσεις! Ένα άλλο θέμα στις συγκεκριμένες φωτογραφίες είναι το κιτρινωπό χρώμα πάνω στο πράσινο δεξιά του ναυτικού. Δεν είναι μπογιά αλλά άμμος απλωμένη με το χέρι πάνω σε φρέσκια μπογιά πράσινου χρώματος ώστε να κολλήσει. Στη δεύτερη φωτογραφία απλώνει την άμμο. Τώρα γίνεται δεύτερο πέρασμα (χέρι) με την ίδια μπογιά. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε αντιολισθητική επιφάνεια που στο συγκεκριμένο σημείο είναι προφανές ότι είναι πολύ χρήσιμο για την αποφυγή ατυχημάτων κατά την προσνήωση και απονήωση των ελικοπτέρων. Η ίδια τεχνική πρακτική ακολουθείται και στο κατάστρωμα δεξιά κι αριστερά στους πράσινους διαδρόμους αλλά και σε άλλα σημεία του πλοίου. Τα πλοία συνήθως είναι σχεδόν μόνιμα βρεγμένα είτε από τη θάλασσα που ανεβαίνει πάνω τους είτε από την υπερβολική υγρασία που πολλές φορές είναι ορατή με γυμνό μάτι. Ένα από τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία της ζωής στη θάλασσα είναι και οι αντιολισθητικές επιφάνειες μαζί με τα παπούτσια ασφαλείας, τα κράνη, τα γάντια, οι ζώνες ασφαλείας, οι ωτοασπίδες κυρίως για τους μηχανικούς κλπ. Στη συγκεκριμένη εργασία ο χρωματισμός ήταν γενικός και το αποτέλεσμα όμορφο αλλά φωτογραφία ξέχασα να τραβήξω. Κάποια άλλη φορά σε κάποιο άλλο βαπόρι.
Καπετάνιε, πιστέψτε με, το μόνο που δεν θέλω είναι να σας τρελάνω! Ομολογώ ότι το γεγονός ότι δεν γνωρίζω τίποτα, μπορείτε να με πείτε και άσχετο, και η έλλειψη παρατηρητικότητας που επέδειξα, με οδήγησαν σε εσφαλμένο συμπέρασμα! Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που μας δίνετε και συγγνώμη για την αναστάτωση!
Θέλω να αντιμετωπίζω πάντα τη ζωή με χιούμορ. Πήρες στα σοβαρά την εισαγωγή του σχολίου μου. Αν δεν μου άρεσε αυτά που έγραψες φαντάζεσαι ότι θα σου απαντούσα; Καμιά λοιπόν αναστάτωση! ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ! Το ίδιο εύχομαι να μη με παρεξήγησε και η "Grouta Kleistologiou".
Συνέχισε να με παρακολουθείς κι εγώ θα σου λύνω τις απορίες που έχεις για το άγνωστο στο πολύ κόσμο επάγγελμα του ναυτικού. Επίσης είμαι έτοιμος για κουβέντα πάνω σε οποιοδήποτε θέμα.
Ωραίο αυτό με την άμμο captain.Είναι η γνωστή τεχνοτροπία με την ονομασία ΄βαπορίσια΄ ή κάνω λάθος;Θα μπορούσε να είχε εφαρμογή σε πολλούς από τους δρόμους μας.Πολλές καλησπέρες!
Φίλε μου "Ανώνυμε" καλησπέρα σου Δεν γνωρίζω αν προκειται για τεχνοτροπία και μάλιστα με την ονομασία "βαπορίσια". Το σίγουρο είναι ότι η τεχνική αυτή χρησιμοποιείται στα βαπόρια και δεν ξερω από πότε.
H Πλάση, η παντοδύναμη κι απόνετη μητέρα για σένα δεν εστάθηκε καθόλου ακριβοχέρα. Αν έδωσε σ’ άλλο βουνό ψήλος και περηφάνεια κι άλλο βουνό αν το σκέπασε με λόγγους και ρουμάνια κι άλλο βουνό αν το πύργωσε σε βράχους και κοτρώνια κι άλλο βουνό αν στεφάνωσε ολοχρονίς με χιόνια μάζεψε απ’ όλα τα βουνά τη μοιρασμένη χάρη, την έσμιξε και σ’ έπλασε βουνό βουνών καμάρι Γ. Δροσίνης
Ο Μπάιντεν θα δεχθεί στις 12 Ιουνίου Στόλτενμπεργκ
-
Ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν θα δεχθεί στις 12 Ιουνίου τον γενικό
γραμματέα του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ στον Λευκό Οίκο, ανακοίνωσε σήμερα η
εκπρόσωπ...
Η ιστορία της Γουέστ Χαμ
-
Ποδοσφαιρική ομάδα, που εδρεύει στην ομώνυμη περιοχή του Ανατολικού
Λονδίνου. Iδρύθηκε το 1895 από τον εργοδηγό ενός σιδηρουργείου.
Δεν είναι ένα τίποτα, Ρόμαν.
-
Όταν κάπου στα μισά του τελευταίου επεισοδίου η Σιβ λέει στον Ρόμαν ότι
μπορούν να σκοτώσουν τον αδελφό τους τον Κεν, το λέει εντελώς αστειευόμενη.
Kα...
Το ταξίδι ενός ναυτικού όρου
-
Το ταξίδι ενός ναυτικού όρου
*Περί Αλός*
Παρακολουθήστε στο κανάλι μας στο You Tube ολιγόλεπτα βίντεο
και ταξιδέψτε μαζί μας.
Το ταξίδι ενός ναυτικο...
Ένας απόμαχος της θάλασσας μονολογεί
-
Από μικρός ταξίδευα, στις θάλασσες του κόσμου,
για να σου πω πως πέρασα, λιγάκι χρόνο δόσμου.
Πολλές πατρίδες γνώρισα, μα τη δικιά μου όχι,
λίμνες, ...
Κίμων Χατζημπίρος: Ατελέσφορη Οικολογία
-
*Ex scientia** 28 από το Books Journal*
*Κίμων Χατζημπίρος*
*Ατελέσφορη Οικολογία*
*Η επιστήμη της Οικολογίας, με τους κλάδους Δυναμική Πληθυσμών...
Ο Χάρτης του Μούνστερ (1540)
-
Ο Πρώτος Χάρτης που απεικονίζει ολόκληρη την Αμερικανική ήπειρο Ο Χάρτης
αυτός σχεδιάστηκε από τον Γερμανό χαρτογράφο Σεμπάστιαν Μούνστερ και
τυπώθηκε πρώτ...
ΠΡΟΣΦΟΡΑ -50% σε όλα τα βιβλία μας
-
ακολουθήστε μας και κερδίστε Οι εκδόσεις 24γράμματα γνωστοποιούν την
προσφορά τους για όλους όσοι έχουν δηλώσει ότι “ακολουθούν” ή “τους αρέσει”
η σελίδα 2...
11 σχόλια :
Σα να στέκεται λιγουλάκι ανάποδα θαρρώ....
Δεν αντιλαμβάνομαι το "ανάποδα"!!!
Κι εγω το ιδιο σκεφτηκα καπετανιε. Συμφωνω με τον Δημητρη. Δεν επρεπε να στεκεται στο αμπογιατιστο τμημα? Δεν λερωθηκε που ακουμπουσε το φρεσκομπογιατισμενο?
Αγαπητοί μου φίλοι
Είστε ικανοί και οι δύο να με τρελάνετε αλλά το αντιπαρέρχομαι γιατί κι εγώ στην αρχή όπως το θέσατε δείχνει να έχετε δίκιο. Αν υπάρχει κάποιο λάθος αυτό είναι η λάθος σειρά τοποθέτησης των φωτογραφιών.
Παρατηρώντας το πράσινο μπροστά από το χέρι του ναυτικού θα δείτε ότι χρώμα δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Δεξιά είναι πιο γυαλιστερό, είναι το φρέσκο χρώμα. Αριστερά και σχεδόν όλο το υπόλοιπο πράσινο είναι παλιά μπογιά πολλών μηνών.
Το χέρι του εκεί που ακουμπάει είναι επιφάνεια παλιά και στεγνή.
Στα πλοία συνήθως δεν βάφονται ολόκληρες οι επιφάνειες γι’ αυτό πολλές φορές φαίνονται και άσχημα. Είναι μια πρακτική στα εμπορικά πλοία όπου η ομορφιά δεν παίζει τον πρώτο ρόλο όσο το κόστος των χρωμάτων και μάλιστα σε ένα περιβάλλον όπου το νερό, η υγρασία και οι ζημιές κατά τις φορτοεκφορτώσεις θέτουν τον πλήρη χρωματισμό-καλλωπισμό σε δεύτερο πλάνο.
Σημασία έχει η λειτουργικότητα του πλοίου.
Επίσης όσον αφορά το κόστος τα χρώματα είναι πανάκριβα και υψηλής τεχνολογίας για να αντέχουν στις εξαιρετικά αντίξοες καιρικές συνθήκες. Τέλος οι επιφάνειες του πλοίου είναι τεράστιες για τα καταναλώνουμε τόνους μπογιάς για να καταστραφούν αργότερα από κάποια μπουλντόζα κατά την εκφόρτωση κλπ.
Μόνο σαν επιφάνεια και χωρίς τις κάθετες και κρυφές επιφάνειες το συγκεκριμένο πλοίο έχει μια επιφάνεια ίση με 7 στρέμματα πάνω κάτω. Από πού ν’ αρχίσεις και που να τελειώσεις!
Ένα άλλο θέμα στις συγκεκριμένες φωτογραφίες είναι το κιτρινωπό χρώμα πάνω στο πράσινο δεξιά του ναυτικού. Δεν είναι μπογιά αλλά άμμος απλωμένη με το χέρι πάνω σε φρέσκια μπογιά πράσινου χρώματος ώστε να κολλήσει. Στη δεύτερη φωτογραφία απλώνει την άμμο. Τώρα γίνεται δεύτερο πέρασμα (χέρι) με την ίδια μπογιά. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε αντιολισθητική επιφάνεια που στο συγκεκριμένο σημείο είναι προφανές ότι είναι πολύ χρήσιμο για την αποφυγή ατυχημάτων κατά την προσνήωση και απονήωση των ελικοπτέρων. Η ίδια τεχνική πρακτική ακολουθείται και στο κατάστρωμα δεξιά κι αριστερά στους πράσινους διαδρόμους αλλά και σε άλλα σημεία του πλοίου.
Τα πλοία συνήθως είναι σχεδόν μόνιμα βρεγμένα είτε από τη θάλασσα που ανεβαίνει πάνω τους είτε από την υπερβολική υγρασία που πολλές φορές είναι ορατή με γυμνό μάτι.
Ένα από τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία της ζωής στη θάλασσα είναι και οι αντιολισθητικές επιφάνειες μαζί με τα παπούτσια ασφαλείας, τα κράνη, τα γάντια, οι ζώνες ασφαλείας, οι ωτοασπίδες κυρίως για τους μηχανικούς κλπ.
Στη συγκεκριμένη εργασία ο χρωματισμός ήταν γενικός και το αποτέλεσμα όμορφο αλλά φωτογραφία ξέχασα να τραβήξω.
Κάποια άλλη φορά σε κάποιο άλλο βαπόρι.
Καπετάνιε, πιστέψτε με, το μόνο που δεν θέλω είναι να σας τρελάνω! Ομολογώ ότι το γεγονός ότι δεν γνωρίζω τίποτα, μπορείτε να με πείτε και άσχετο, και η έλλειψη παρατηρητικότητας που επέδειξα, με οδήγησαν σε εσφαλμένο συμπέρασμα!
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που μας δίνετε και συγγνώμη για την αναστάτωση!
Θέλω να αντιμετωπίζω πάντα τη ζωή με χιούμορ.
Πήρες στα σοβαρά την εισαγωγή του σχολίου μου.
Αν δεν μου άρεσε αυτά που έγραψες φαντάζεσαι ότι θα σου απαντούσα;
Καμιά λοιπόν αναστάτωση!
ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ!
Το ίδιο εύχομαι να μη με παρεξήγησε και η "Grouta Kleistologiou".
Συνέχισε να με παρακολουθείς κι εγώ θα σου λύνω τις απορίες που έχεις για το άγνωστο στο πολύ κόσμο επάγγελμα του ναυτικού.
Επίσης είμαι έτοιμος για κουβέντα πάνω σε οποιοδήποτε θέμα.
Αγαπητή μου "Grouta" απαντώ παρακάτω!
Ωραίο αυτό με την άμμο captain.Είναι η γνωστή τεχνοτροπία με την ονομασία ΄βαπορίσια΄ ή κάνω λάθος;Θα μπορούσε να είχε εφαρμογή σε πολλούς από τους δρόμους μας.Πολλές καλησπέρες!
Φίλε μου "Ανώνυμε" καλησπέρα σου
Δεν γνωρίζω αν προκειται για τεχνοτροπία και μάλιστα με την ονομασία "βαπορίσια".
Το σίγουρο είναι ότι η τεχνική αυτή χρησιμοποιείται στα βαπόρια και δεν ξερω από πότε.
Εννοείται πως δεν παρεξηγήθηκα!!!!!!!!!!! Δεν υπάρχει κανένα θέμα! Όλα βαίνουν καλώς! :) :) :)
Δεν υπαρχει θεμα Καπετανιε!
Ισα-ισα που εμαθα κατι που δεν νομιζω να το ειχα μαθει με κανεναν αλλο τροπο.
Ευχαριστω :)
Δημοσίευση σχολίου