Κι εγω το ιδιο σκεφτηκα καπετανιε. Συμφωνω με τον Δημητρη. Δεν επρεπε να στεκεται στο αμπογιατιστο τμημα? Δεν λερωθηκε που ακουμπουσε το φρεσκομπογιατισμενο?
Αγαπητοί μου φίλοι Είστε ικανοί και οι δύο να με τρελάνετε αλλά το αντιπαρέρχομαι γιατί κι εγώ στην αρχή όπως το θέσατε δείχνει να έχετε δίκιο. Αν υπάρχει κάποιο λάθος αυτό είναι η λάθος σειρά τοποθέτησης των φωτογραφιών. Παρατηρώντας το πράσινο μπροστά από το χέρι του ναυτικού θα δείτε ότι χρώμα δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Δεξιά είναι πιο γυαλιστερό, είναι το φρέσκο χρώμα. Αριστερά και σχεδόν όλο το υπόλοιπο πράσινο είναι παλιά μπογιά πολλών μηνών. Το χέρι του εκεί που ακουμπάει είναι επιφάνεια παλιά και στεγνή. Στα πλοία συνήθως δεν βάφονται ολόκληρες οι επιφάνειες γι’ αυτό πολλές φορές φαίνονται και άσχημα. Είναι μια πρακτική στα εμπορικά πλοία όπου η ομορφιά δεν παίζει τον πρώτο ρόλο όσο το κόστος των χρωμάτων και μάλιστα σε ένα περιβάλλον όπου το νερό, η υγρασία και οι ζημιές κατά τις φορτοεκφορτώσεις θέτουν τον πλήρη χρωματισμό-καλλωπισμό σε δεύτερο πλάνο. Σημασία έχει η λειτουργικότητα του πλοίου. Επίσης όσον αφορά το κόστος τα χρώματα είναι πανάκριβα και υψηλής τεχνολογίας για να αντέχουν στις εξαιρετικά αντίξοες καιρικές συνθήκες. Τέλος οι επιφάνειες του πλοίου είναι τεράστιες για τα καταναλώνουμε τόνους μπογιάς για να καταστραφούν αργότερα από κάποια μπουλντόζα κατά την εκφόρτωση κλπ. Μόνο σαν επιφάνεια και χωρίς τις κάθετες και κρυφές επιφάνειες το συγκεκριμένο πλοίο έχει μια επιφάνεια ίση με 7 στρέμματα πάνω κάτω. Από πού ν’ αρχίσεις και που να τελειώσεις! Ένα άλλο θέμα στις συγκεκριμένες φωτογραφίες είναι το κιτρινωπό χρώμα πάνω στο πράσινο δεξιά του ναυτικού. Δεν είναι μπογιά αλλά άμμος απλωμένη με το χέρι πάνω σε φρέσκια μπογιά πράσινου χρώματος ώστε να κολλήσει. Στη δεύτερη φωτογραφία απλώνει την άμμο. Τώρα γίνεται δεύτερο πέρασμα (χέρι) με την ίδια μπογιά. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε αντιολισθητική επιφάνεια που στο συγκεκριμένο σημείο είναι προφανές ότι είναι πολύ χρήσιμο για την αποφυγή ατυχημάτων κατά την προσνήωση και απονήωση των ελικοπτέρων. Η ίδια τεχνική πρακτική ακολουθείται και στο κατάστρωμα δεξιά κι αριστερά στους πράσινους διαδρόμους αλλά και σε άλλα σημεία του πλοίου. Τα πλοία συνήθως είναι σχεδόν μόνιμα βρεγμένα είτε από τη θάλασσα που ανεβαίνει πάνω τους είτε από την υπερβολική υγρασία που πολλές φορές είναι ορατή με γυμνό μάτι. Ένα από τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία της ζωής στη θάλασσα είναι και οι αντιολισθητικές επιφάνειες μαζί με τα παπούτσια ασφαλείας, τα κράνη, τα γάντια, οι ζώνες ασφαλείας, οι ωτοασπίδες κυρίως για τους μηχανικούς κλπ. Στη συγκεκριμένη εργασία ο χρωματισμός ήταν γενικός και το αποτέλεσμα όμορφο αλλά φωτογραφία ξέχασα να τραβήξω. Κάποια άλλη φορά σε κάποιο άλλο βαπόρι.
Καπετάνιε, πιστέψτε με, το μόνο που δεν θέλω είναι να σας τρελάνω! Ομολογώ ότι το γεγονός ότι δεν γνωρίζω τίποτα, μπορείτε να με πείτε και άσχετο, και η έλλειψη παρατηρητικότητας που επέδειξα, με οδήγησαν σε εσφαλμένο συμπέρασμα! Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που μας δίνετε και συγγνώμη για την αναστάτωση!
Θέλω να αντιμετωπίζω πάντα τη ζωή με χιούμορ. Πήρες στα σοβαρά την εισαγωγή του σχολίου μου. Αν δεν μου άρεσε αυτά που έγραψες φαντάζεσαι ότι θα σου απαντούσα; Καμιά λοιπόν αναστάτωση! ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ! Το ίδιο εύχομαι να μη με παρεξήγησε και η "Grouta Kleistologiou".
Συνέχισε να με παρακολουθείς κι εγώ θα σου λύνω τις απορίες που έχεις για το άγνωστο στο πολύ κόσμο επάγγελμα του ναυτικού. Επίσης είμαι έτοιμος για κουβέντα πάνω σε οποιοδήποτε θέμα.
Ωραίο αυτό με την άμμο captain.Είναι η γνωστή τεχνοτροπία με την ονομασία ΄βαπορίσια΄ ή κάνω λάθος;Θα μπορούσε να είχε εφαρμογή σε πολλούς από τους δρόμους μας.Πολλές καλησπέρες!
Φίλε μου "Ανώνυμε" καλησπέρα σου Δεν γνωρίζω αν προκειται για τεχνοτροπία και μάλιστα με την ονομασία "βαπορίσια". Το σίγουρο είναι ότι η τεχνική αυτή χρησιμοποιείται στα βαπόρια και δεν ξερω από πότε.
H Πλάση, η παντοδύναμη κι απόνετη μητέρα για σένα δεν εστάθηκε καθόλου ακριβοχέρα. Αν έδωσε σ’ άλλο βουνό ψήλος και περηφάνεια κι άλλο βουνό αν το σκέπασε με λόγγους και ρουμάνια κι άλλο βουνό αν το πύργωσε σε βράχους και κοτρώνια κι άλλο βουνό αν στεφάνωσε ολοχρονίς με χιόνια μάζεψε απ’ όλα τα βουνά τη μοιρασμένη χάρη, την έσμιξε και σ’ έπλασε βουνό βουνών καμάρι Γ. Δροσίνης
Η ιστορία των βραβείων Ig Nobel
-
Τα Ig Nobel είναι μία παρωδία των βραβείων Νόμπελ. Απονέμονται από το 1991,
για να τιμηθούν τα επιστημονικά επιτεύγματα που μας κάνουν πρώτα να
γελάσουμε κ...
Όσα δεν γνωρίζουμε για την γόνδολα!
-
*Όσα δεν γνωρίζουμε για την γόνδολα!*
*Περί Αλός*
ΦΩΤΟ: Trish Hartmann
https://www.flickr.com/photos/21078769@N00/
Η γόνδολα είναι το πιο διάσημο παρ...
Από την εφ. ΤΑ ΝΕΑ για τον Φερλινγκέτι
-
Ευχαριστούμε την εφ. ΤΑ ΝΕΑ και ιδιαίτερα τον δημοσιογράφο Δημήτρη
Δουλγερίδη για την παρουσίαση του βιβλίου μας ΛΟΡΕΝΣ ΦΕΡΛΙΝΓΚΕΤΙ, εκατό
χρόνια ποίηση, μ...
-
Κρίμα που θα πεθάνουμε. Θα σκεφτόμαστε πεθαίνοντας. Και μετά δεν θα
υπάρχουν. Ούτε οι σκέψεις μας. Ούτε εμείς. Ούτε κανένα κρίμα.
Ωραία που ζούμε. Θα σκεφ...
11 σχόλια :
Σα να στέκεται λιγουλάκι ανάποδα θαρρώ....
Δεν αντιλαμβάνομαι το "ανάποδα"!!!
Κι εγω το ιδιο σκεφτηκα καπετανιε. Συμφωνω με τον Δημητρη. Δεν επρεπε να στεκεται στο αμπογιατιστο τμημα? Δεν λερωθηκε που ακουμπουσε το φρεσκομπογιατισμενο?
Αγαπητοί μου φίλοι
Είστε ικανοί και οι δύο να με τρελάνετε αλλά το αντιπαρέρχομαι γιατί κι εγώ στην αρχή όπως το θέσατε δείχνει να έχετε δίκιο. Αν υπάρχει κάποιο λάθος αυτό είναι η λάθος σειρά τοποθέτησης των φωτογραφιών.
Παρατηρώντας το πράσινο μπροστά από το χέρι του ναυτικού θα δείτε ότι χρώμα δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Δεξιά είναι πιο γυαλιστερό, είναι το φρέσκο χρώμα. Αριστερά και σχεδόν όλο το υπόλοιπο πράσινο είναι παλιά μπογιά πολλών μηνών.
Το χέρι του εκεί που ακουμπάει είναι επιφάνεια παλιά και στεγνή.
Στα πλοία συνήθως δεν βάφονται ολόκληρες οι επιφάνειες γι’ αυτό πολλές φορές φαίνονται και άσχημα. Είναι μια πρακτική στα εμπορικά πλοία όπου η ομορφιά δεν παίζει τον πρώτο ρόλο όσο το κόστος των χρωμάτων και μάλιστα σε ένα περιβάλλον όπου το νερό, η υγρασία και οι ζημιές κατά τις φορτοεκφορτώσεις θέτουν τον πλήρη χρωματισμό-καλλωπισμό σε δεύτερο πλάνο.
Σημασία έχει η λειτουργικότητα του πλοίου.
Επίσης όσον αφορά το κόστος τα χρώματα είναι πανάκριβα και υψηλής τεχνολογίας για να αντέχουν στις εξαιρετικά αντίξοες καιρικές συνθήκες. Τέλος οι επιφάνειες του πλοίου είναι τεράστιες για τα καταναλώνουμε τόνους μπογιάς για να καταστραφούν αργότερα από κάποια μπουλντόζα κατά την εκφόρτωση κλπ.
Μόνο σαν επιφάνεια και χωρίς τις κάθετες και κρυφές επιφάνειες το συγκεκριμένο πλοίο έχει μια επιφάνεια ίση με 7 στρέμματα πάνω κάτω. Από πού ν’ αρχίσεις και που να τελειώσεις!
Ένα άλλο θέμα στις συγκεκριμένες φωτογραφίες είναι το κιτρινωπό χρώμα πάνω στο πράσινο δεξιά του ναυτικού. Δεν είναι μπογιά αλλά άμμος απλωμένη με το χέρι πάνω σε φρέσκια μπογιά πράσινου χρώματος ώστε να κολλήσει. Στη δεύτερη φωτογραφία απλώνει την άμμο. Τώρα γίνεται δεύτερο πέρασμα (χέρι) με την ίδια μπογιά. Με αυτό τον τρόπο δημιουργούμε αντιολισθητική επιφάνεια που στο συγκεκριμένο σημείο είναι προφανές ότι είναι πολύ χρήσιμο για την αποφυγή ατυχημάτων κατά την προσνήωση και απονήωση των ελικοπτέρων. Η ίδια τεχνική πρακτική ακολουθείται και στο κατάστρωμα δεξιά κι αριστερά στους πράσινους διαδρόμους αλλά και σε άλλα σημεία του πλοίου.
Τα πλοία συνήθως είναι σχεδόν μόνιμα βρεγμένα είτε από τη θάλασσα που ανεβαίνει πάνω τους είτε από την υπερβολική υγρασία που πολλές φορές είναι ορατή με γυμνό μάτι.
Ένα από τα μέτρα που λαμβάνονται για την προστασία της ζωής στη θάλασσα είναι και οι αντιολισθητικές επιφάνειες μαζί με τα παπούτσια ασφαλείας, τα κράνη, τα γάντια, οι ζώνες ασφαλείας, οι ωτοασπίδες κυρίως για τους μηχανικούς κλπ.
Στη συγκεκριμένη εργασία ο χρωματισμός ήταν γενικός και το αποτέλεσμα όμορφο αλλά φωτογραφία ξέχασα να τραβήξω.
Κάποια άλλη φορά σε κάποιο άλλο βαπόρι.
Καπετάνιε, πιστέψτε με, το μόνο που δεν θέλω είναι να σας τρελάνω! Ομολογώ ότι το γεγονός ότι δεν γνωρίζω τίποτα, μπορείτε να με πείτε και άσχετο, και η έλλειψη παρατηρητικότητας που επέδειξα, με οδήγησαν σε εσφαλμένο συμπέρασμα!
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που μας δίνετε και συγγνώμη για την αναστάτωση!
Θέλω να αντιμετωπίζω πάντα τη ζωή με χιούμορ.
Πήρες στα σοβαρά την εισαγωγή του σχολίου μου.
Αν δεν μου άρεσε αυτά που έγραψες φαντάζεσαι ότι θα σου απαντούσα;
Καμιά λοιπόν αναστάτωση!
ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ!
Το ίδιο εύχομαι να μη με παρεξήγησε και η "Grouta Kleistologiou".
Συνέχισε να με παρακολουθείς κι εγώ θα σου λύνω τις απορίες που έχεις για το άγνωστο στο πολύ κόσμο επάγγελμα του ναυτικού.
Επίσης είμαι έτοιμος για κουβέντα πάνω σε οποιοδήποτε θέμα.
Αγαπητή μου "Grouta" απαντώ παρακάτω!
Ωραίο αυτό με την άμμο captain.Είναι η γνωστή τεχνοτροπία με την ονομασία ΄βαπορίσια΄ ή κάνω λάθος;Θα μπορούσε να είχε εφαρμογή σε πολλούς από τους δρόμους μας.Πολλές καλησπέρες!
Φίλε μου "Ανώνυμε" καλησπέρα σου
Δεν γνωρίζω αν προκειται για τεχνοτροπία και μάλιστα με την ονομασία "βαπορίσια".
Το σίγουρο είναι ότι η τεχνική αυτή χρησιμοποιείται στα βαπόρια και δεν ξερω από πότε.
Εννοείται πως δεν παρεξηγήθηκα!!!!!!!!!!! Δεν υπάρχει κανένα θέμα! Όλα βαίνουν καλώς! :) :) :)
Δεν υπαρχει θεμα Καπετανιε!
Ισα-ισα που εμαθα κατι που δεν νομιζω να το ειχα μαθει με κανεναν αλλο τροπο.
Ευχαριστω :)
Δημοσίευση σχολίου