Γίνεται στα καλύμματα των κυτών (καπάκια των αμπαριών) για να ελεγθεί τυχόν διαρροή τους.
Αποδεικνύει ως ένα σημείο μέρος της αξιοπλοΐας του πλοίου αλλά και την ικανότητά του να μεταφέρει φορτία χωρίς τον κίνδυνο αυτά να κατασταφούν από εισρροή θαλασσινού νερού.
Εκτελείται πριν από κάθε φόρτωση για τους παραπάνω λόγους.
Σε περιπτωση που παρουσιαστεί διαρροή γίνονται οι κατάλληλες εργασίες αποκατάστασης.
Αποδεικνύει ως ένα σημείο μέρος της αξιοπλοΐας του πλοίου αλλά και την ικανότητά του να μεταφέρει φορτία χωρίς τον κίνδυνο αυτά να κατασταφούν από εισρροή θαλασσινού νερού.
Εκτελείται πριν από κάθε φόρτωση για τους παραπάνω λόγους.
Σε περιπτωση που παρουσιαστεί διαρροή γίνονται οι κατάλληλες εργασίες αποκατάστασης.
6 σχόλια :
Ωραίος ο καπτεν!!!!!!!!!!!!!
Υπερβολές!
Τι ωραια αμπαρια ουτε μπουτονια ουτε μουσαμαδες τελεια.
Το σχόλιό σου δείχνει άνθρωπο του επαγγέλματος και μάλιστα πολύ παλιό, γνώστη του αντικειμένου!
Αυτές οι διαδικασίες καθαρισμού στα αμπάρια και γενικά συντήρησης γίνονται και στα tanker και στα εμπορευματοκιβώτια ή μόνο στα bulk carriers που μεταφέρουν χύμα τρόφιμα και και φορτία;
Η διαδικασία στις φωτογραφίες δεν είναι καθαρισμός αλλά τεστ στεγανότητος. Εκτελείται λίγο πριν την άφιξη στο λιμάνι φορτώσεως για να είμαστε σίγουροι ότι τα καλύμματα των αμπαριών είναι 100% στεγανά.
Ο καθαρισμός των κυτών (αμπαριών) είναι άλλη διαδικασία και είναι διαφορετικός σε κάθε τύπο πλοίου.
Τα bulk carriers είναι πλοία με χειρωνακτική εργασία, πολύ κουραστικά και βρώμικα. Καθαρισμός κοιτών, βαριά συντήρηση, πολλές ζημιές κατά τις φορτοεκφορτώσεις κλπ. Αποσκωριασμός (το λεγόμενο ματσακόνι), χρωματισμός, εργασίες λαμαρίνας, ηλεκτροσυγκολλήσεις, οξυγόνα, ασετιλίνες γράσα, λάδια κλπ.
Έχουν τακτικές αλλαγές φορτίου που σημαίνει ότι τα αμπάρια πρέπει να καθαριστούν πολύ καλά (σαν σαλόνι σπιτιού) ειδικά σε φορτία όπως τα σιτηρά, η αλουμίνα κλπ. Αν λοιπόν το προηγούμενο φορτίο ήταν πχ. κάρβουνο, βωξίτης, λίπασμα, μινεράλι κλπ, ζήτω που κάηκες.
Κοινώς μεγάλο "ΧΑΜΑΛΙΚΙ".
Δημοσίευση σχολίου