Τι με ρωτάς, ηλίθιο κράτος;
-
Στον ψηφιακό κόσμο, δεν υπάρχει κανένας λόγος το κράτος να ζητάει από τον
πολίτη πληροφορίες που ήδη κατέχει. Το πιστοποιητικό είναι το χάρτινο (ή το
PDF) ...
Πριν από 2 ώρες





...στον Παναμά















3 σχόλια :
καταπληκτική και συγκινιτική φωτογραφία!!!!
Χρήστο που ν΄ αρμενίζεις; Αλλά όπου και νάσαι, νάσαι καλά/
Έπιασες στεριά νομίζω ή τουλάχιστον έχεις σύνδεση. Καλή μέρα καπετάν Χρήστο
Δημοσίευση σχολίου