Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Ο «Εξάντας» συνεχίζει το ταξίδι του...

Στις 18 Ιανουαρίου 2014 ένας κύκλος της ναυτικής ζωής μου, στο πλοίο Maverick Gunner, έκλεισε.
Οι αναρτήσεις ωστόσο, σχετικές με το εν λόγω πλοίο, συνεχίστηκαν κονσερβοποιημένες ως την 20η Οκτωβρίου του ίδιου έτους αφού στα περισσότερα καράβια διαδίκτυο δεν υπάρχει, πολλώ δε μάλλον δυνατό και γρήγορο για να σηκώσει – σωστά – κείμενα, φωτογραφίες, βίντεο.

Σήμερα, 9 Δεκεμβρίου 2014, ένας μήνας και 21 μέρες από την τελευταία ανάρτηση το blog ξαναζωντανεύει. Άλλη μια ναυτική περιπέτεια διάρκειας σχεδόν 8 μηνών έκλεισε. Άλλο ένα πλοίο – το Maverick Guardian – έγινε παρελθόν, κομμάτι της ζωής μου, την 30η Νοεμβρίου 2014. Μια καινούργια αφήγηση ξεκινάει.

Μπορεί να μην blogάρω από την γέφυρα του πλοίου αλλά από το… «σπίτι μου σπιτάκι μου», τα κείμενα όμως είναι γραμμένα την ώρα ή πολύ κοντά στην ώρα των γεγονότων και ίσως να είναι ορατά τα όποια συναισθήματα μοναξιάς, θυμού και οργής, κάθε λογίς φόβου, πλήξης και ανίας, πίεσης, με πλημύριζαν.

Όσο για το ενδιαφέρον της αφήγησης αυτό θα κριθεί από εκείνους που θα συνεχίσουν να διαβάζουν τον «εξάντα» τους επόμενους μήνες.

Δεν γράφω για τη ζωή κάποιου κινηματογραφικού ήρωα και τις περιπέτειές του.
Γράφω για τη ζωή μου, που τον καιρό που ταξιδεύω δεν είμαι παρά ένας απλός και μόνος ναυτικός! 

Συνεχίζεται...

Chrisgio

5 σχόλια :

mahler76 είπε...

Θα περιμένουμε και τις καινούριες αναρτήσεις λοιπόν! Καλό σου βράδυ καπετάνιε.

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Καπεταν Χρηστο, να εισαι καλα να συνεχισεις τις αναρτησεις ειτε απο τι γεφυρα ειτε απο το σπιτι.εγω θα σε διαβαζω μου αρεσει η μεταφορα του γραπτου σου λογου η ορθοτητα της σκεψεις σου. Ο λογος που ταξειδευω οταν διβαζω της αναρτησειςσου ειναι οτι εχω και εγω δυο γιους στο εμπορικο ναυτικο και ξερω απο πρωτο χερι τι θα πει ναυτικος. Ετσει διαβαζωντας ταξιδευω και εγω μαζει με εσας. Να εισαι καλα να εχεις υγεια εσει και η ολοι η οικογενεια σου.πολλα πολλα μπραβω!!!! και καλες γιορτες.
Υ.Γ. με συνχωρεις για τυχον ορθογραφικα λαθη αλλα σιχενομαι και εγω τα 'greeklish'

Χρήστος Γ. είπε...

Εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά!
Να χαίρεσαι τα παιδιά σου και να έχεις κουράγιο να τα αντέχεις μακριά σου!
Για μένα αυτό είναι ένα μαρτύριο!
Προτιμώ τα λάθη από τα greeklish!
Τέλος χρηιμοποίσε έστω ένα ψευδόνυμο για να διατηρώ τη συνέχεια της σκέψης σου!

Χρήστος Γ. είπε...

Γειά σου mahler76, χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

Unknown είπε...

ΑΥΤΟ το γραφα πριν λίγες μέρες.. όπως έχω γράψει κι άλλα, παρόμοια.
Αφιερωμένο, καπετάνιε
http://apospapi.blogspot.gr/2014/12/blog-post_26.html