Longview |
Στις 21 του μηνός λίγο μετά το μεσημέρι στις 14:30, η φόρτωση τελείωσε μετά από ατέλειωτα προβλήματα με τους αμερικάνους φορτωτές που απαιτούσαν να φορτώνουν ακόμα και υπό βροχή. Συνεχείς αντεγκλήσεις επί 24ώρου βάσεως. Ύπνος μηδέν. Η ψυχολογική πίεση στο μάξιμουμ.
Το δικό τους πάντως δεν πέρασε παρά τις απειλές και τα… ψαρώματα του τύπου «αν δεν επιτρέψεις τη φόρτωση θα επιβάλλεται στο καράβι πρόστιμο 15.000 δολαρίων για κάθε ώρα καθυστέρησης».
Καθυστέρηση βέβαια έτσι όπως την όριζαν αυτοί στο μυαλό τους. Γνωστές τακτικές στα ανά τον κόσμο λιμάνια όπου η βροχή είναι τακτικό μετεωρολογικό φαινόμενο.
Ανατολικά η Astoria και η γέφυρά της, στο κέντρο οι εκβολές του Columbia River και το Cape Disapointment. |
Εμείς από την απέναντι πλευρά έχουμε υποχρέωση όχι μόνο να φορτώσουμε το φορτίο που έχει συμφωνηθεί αλλά και να το μεταφέρουμε και να το παραδώσουμε σε άριστη κατάσταση 15-20-30-50 μέρες αργότερα σε κάποιο μακρινό λιμάνι. Εκεί αν το φορτίο βρεθεί κατεστραμμένο θα ζητήσουν ευθύνες από το καράβι και μόνο.
Το σιτάρι, η σόγια, το καλαμπόκι, αν φορτωθούν υπό βροχή, στο λιμάνι εκφόρτωσης θα τα βρούμε σάπιο και στην επιφάνεια το φορτίο θα έχει φυτρώσει.
Columbia River |
Στις 3 το πρωί της 22ης του Δεκέμβρη το πλοίο αναχώρησε.
Κατεβήκαμε το ποτάμι μέσα στη νύχτα.
Στις 7μιση το πρωί φτάσαμε στην Astoria.
Αλλαγή πλοηγού και στις 8 παρά τέταρτο περάσαμε τη γέφυρα.
Στις 9μιση αφήσαμε πίσω μας το Cape Disappointment και μερικά λεπτά αργότερα μας άφησε και ο τελευταίος πιλότος.
Στις 10 κάναμε πρόσω ολοταχώς.
Προορισμός μας, πάλι, το Yeosu της Νοτίου Κορέας για νέο ανεφοδιασμό.
Πορεία βορειοδυτική.
Πρώτος στόχος το Unmak Pass στα Aleutian Islands.
Καλό μας ταξίδι στον χειμωνιάτικο Βόρειο Ειρηνικό.
Συνεχίζεται…
Chrisgio
2 σχόλια :
Ευχαριστω για την όμορφη δημοσίευση.
Βέβαια, παιζουν ρολο και οι όροι του ναυλοσυμφώνου. Για παραδειγμα, αν το βαπορι είναι σε χρονοναυλωση, τότε ο πλοιοκτήτης σίγουρα θα έχει κάθε κίνητρο να πάρει το χρονο του ώστε η φόρτωση να γίνει σωστα γιατί ο χρονος τρέχει και το μίσθωμα καταβάλεται.
Αν είναι σε ναύλωση κατα ταξίδι και ο χρόνος κακού καιρου εξαιρειται απο το laytime, τοτε τα πραγματα ίσως είναι διαφορετικα αν και συνήθως δύσκολα ένας πλοιοκτήτης (πολλω δε μαλλον οι ασφαλιστες του) θα ρίσκαρε την ποιότητα του εμπορευματος για την ταχύτητα. Ειδικα σε μια τόσο πεσμένη αγορά.
Σε κάθε περιπτωση καπετανιε, εχετε δίκιο όταν λέτε οτι θα ζητήσουν ευθύνες απο το καράβι μιας και είναι συνήθως το συμβατικό μέρος με τις πιο "βαθιές τσέπες".
Καλες θάλασσες και ελπίζω να γράψετε παλι συντομα!
Σ΄ευχαριστώ Eric καλό καλοκαίρι νάχεις!
Ο "εξάντας" προς το παρόν είναι ενεργός αλλά η φύση της δουλειάς δεν επιτρέπει την τακτικές δημοσιεύσεις. Γι' αυτό και δείχνουν παλιές, ετεροχρονισμένες.
Τους χαιρετισμούς μου από το... επόμενο πλοίο του οποίου οι περιγραφές, οι περιπέτειες, οι σκέψεις, οι αναμνήσεις θα πάρουν το χώρο τους κάποια στιγμή στο μέλλον!
Δημοσίευση σχολίου