Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Η... συνέλευση των γλάρων


Κι εκεί λίγο πριν ο πιλότος μας κουνήσει μαντίλι στ’ ανοιχτά του Mobile, ξαφνικά από διαφορετικά σημεία του ορίζοντα άρχισαν να καταφτάνουν στο καράβι εκατοντάδες γλάροι και να προσγειώνονται πάνω στο καπάκι του αμπαριού Νο3. Κάποιοι λίγοι που μάλλον δεν αισθάνονταν ευχάριστα στο στρίμωγμα διάλεξαν το Νο2. Σα να λέμε τα… ορεινά της βουλής!

Σαν ραντεβού μου φάνηκε.

Το μόνο που αναρωτήθηκα ήταν γιατί διάλεξαν για τη… «συνέλευσή» τους ένα τόσο βρώμικο, και μάλιστα από κάρβουνο, βαπόρι. Τη συνήθισαν τη… «βρώμα» και τα πτηνά!
Λογικό ήταν να μην πάρω απάντηση! Εδώ δεν μπορώ να πάρω απαντήσεις για αυτονόητα πράγματα από ανθρώπους, από τους γλάρους θα είχα την απαίτηση;

Παρέμειναν στο ίδιο σημείο για αρκετή ώρα. Νόμιζες ότι συζητούσαν, ότι έλυναν όλα τα καυτά τους προβλήματα κι έδειχναν να συμφωνούν σε όλα, σε ότι είχαν στο μυαλό τους.
Η διαγωγή τους άριστη. Ούτε φωνές, ούτε κραυγές, ούτε φιλονικίες! Ήρεμοι όλοι τους!
Κάποια στιγμή αφού προφανώς όλα τα θέματά τους είχαν τακτοποιηθεί, η δημοκρατική τους συγκέντρωση έλαβε τέλος.

Με τον ίδιο ήσυχο τρόπο που είχαν έρθει, απογειώθηκαν!

Εγώ θα μείνω με το παράπονο ότι δεν ευτύχησα να φωτογραφήσω την απρόσμενη προσγείωσή τους αλλά ούτε την ακόμα πιο εντυπωσιακή, αναμενόμενη και ταυτόχρονη απογείωση.

Επίσης μια ερώτηση-απορία παρέμεινε να κόβει βόλτες στο μυαλό μου.

Είναι ιδέα μου ότι τον τελευταίο καιρό τα ζώα δείχνουν να συμπεριφέρονται καλύτερα από τους ανθρώπους;

Συνεχίζεται…

Chrisgio

10 σχόλια :

George Mantjoros είπε...

Παντα μας δινεις μια διαφορετικη αλλα εξαιρετικη εικονα.

Γκρινι@ρογατος είπε...

καπετάνιε δεν το οι γλάροι στο καπάκι 2 ήταν του ΠΑΜΕ έκαναν την δικιά τους συγκέντρωση !!! :)

μαχαιρης είπε...

XAXAXAXA...!!
Δεν εισαι φιλοζωος Καπετανιε,...!!!
Διοτι θα το ηξαιρες, οτι τα ζωα...ΠΑΝΤΑ καλυτερα απο τους ανθρωπους φερονται...!!
Και μαλιστα, πολυ καλυτερα...!!

Δες τις ΟΡΝΙΘΕΣ..Του Αριστοφανη...!!

Πιγκουίνος είπε...

Ωραία ανάρτηση και με τους συμβολισμούς της.
Σωστός και ο Γκρινι@ρόγατος!

KASOSkasos είπε...

Παντα καλυτερα και στο φιναλε οι γλαροι τα εχουν βρη μεταξη τους, ενω εμεις καταντησαμε σαν τον Διογενη να βρουμε ανθρωπο..
Αντε και καλο finish with engine.....

Χρήστος Γ. είπε...

Καλησπέρα φίλε μου από το Βόλο.
Επέστρεψα.
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά.

Χρήστος Γ. είπε...

Γειά σου κι από δώ φίλε μου.
Είδες; παντού και πάντα θα υπάρχει η αντίδραση!
Πάντα πετηχημένα τα σχόλιά σου!

Χρήστος Γ. είπε...

Κάλλιο αργά παρά ποτέ φίλε μου.
Τώρα το ξέρω!

Χρήστος Γ. είπε...

Γεια σου φίλε Κώστα!

Χρήστος Γ. είπε...

Το FWE έγινε πριν λίγες μέρες. Κάποια στιγμή θα βρεθούμε κι εμείς οι... άνθρωποι!
Είμαι πίσω σπίτι μου μετά από 10 μήνες.
Ηρεμία και ξεκούραση. Εύχομαι να τα ξαναπούμε.
Σου εύχομαι Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά.