Κυριακή 12 Απριλίου 2009

Σαν παλιό σινεμά

Μου αρέσουν πολύ οι παλιές ελληνικές κωμωδίες. Τελευταία έβλεπα την ταινία του 1962 "Η Κυρία του Κυρίου" των Νίκου Τσιφόρου και Πολύβιου Βασιλειάδη με πρωταγωνιστές τον Ντίνο Ηλιόπουλο και την Κέλλυ Μαυροπούλου.

Ντίνος Ηλιόπουλος: ο σύζυγος
Κέλλυ Μαυροπούλου: η σύζυγος
Βασίλης Ανδρονίδης: Επιθεωρητής εταιρείας καυσίμων.

Μεταφέρω μέρος του διαλόγου της συζύγου με τον επιθεωρητή. 

*******

-Χαίρομαι ιδιαιτέρως.
-Αφού χαρήκατε ετοιμαστείτε τώρα να λυπηθείτε κυρία μου.
-Τον απέλυσαν;
-Όχι ακριβώς. Άλλωστε για να μην τον απολύσουν βρίσκομαι τώρα εγώ εδώ.
-Να μην τον απολύσουνε; Έγινε κάτι σοβαρό;
-Ακόμα όχι.
-Τότε;
- Κύρια μου όλοι οι άνθρωποι είμαστε πλάσματα αδύναμα και κάνουμε λάθη. Ο άνδρα σας έκανε κι αυτός ένα.
-Λογιστικό;
-Όχι, κουτό. Έδωσε χωρίς εντολή χρήματα σ' έναν τρίτο.
-Α! Κατάχρηση;
-Όχι επιπολαιότης. Δεν πήρε απόδειξη κι αν γίνει έλεγχος θα βρεθεί ανοιχτός. Ευτυχώς το ανακάλυψα μόνο εγώ σήμερα.
-Ω Θεέ μου τρομερό! Μεγάλο ποσό;
-Αρκετό.
-Ένα εκατομμύριο; πεντακόσιες χιλιάδες; πόσα;
-Κυρία μου με ένα εκατομμύριο δεν χάνει κανείς τη θέση του, απλώς βρίσκεται σε ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ. Λιγότερα, πολύ λίγα.
-Πόσα;
-Πέντε χιλιάδες!

*******

Σαρανταεπτά χρόνια μετά πόσο επίκαιρος είναι!...

Chrisgio

Δεν υπάρχουν σχόλια :