ΕΝ ΟΙΚΩ!...

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2016

Τα αποτελέσματα της ρεστίας...


Συνεχίζεται...

Chrisgio

4 σχόλια :

  1. Μήπως θα έπρεπε οι κάβοι να είναι 24κλωνοι ή 32κλωνοι για να μην σπάνε τόσο εύκολα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Οι κάβοι που εφοδιάζονται τα πλοία είναι approved και συνοδεύονται ο κάθένας από το πιστοποιητικό του.
    2. Γνωρίζεις τι είναι η ρεστία; Αν γνωρίζεις τότε η ερώτηση είναι περιττή...
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γνωρίζω, αλλά μου έκανε εντύπωση πως είναι όλοι οκτάκλωνοι. Περίμενα να δω άλλους μεγαλύτερης αντοχής γιατί το μέγεθος του πλοίου μου φαίνεται αρκετό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κακόβουλα, υβριστικά, ειρωνικά σχόλια διαγράφονται.
Τα greeklish δεν τα αντέχω. Θεωρώ ότι προσβάλλουν την αισθητικη της πλούσιας Ελληνικής Γλώσσα μας και διαγράφονται ακόμη κι αν είναι ενδιαφέροντα.
Δεν είμαι επαγγελματίας του είδους και γράφω γιατί νοιώθω όμορφα μ΄αυτό που κάνω. Έτσι δεν θα αφήσω κανένα να μου χαλάσει το κέφι.
Ο ευπρεπής διάλογος όμως με συναρπάζει και τον επιδιώκω.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...