Το ταξί πέρασε την πύλη. Το πάρκινγκ ανάμεσα σε δέντρα και παρτέρια με λουλούδια. Άρχισα να περπατάω και να απολαμβάνω αυτό που έβλεπα και ένοιωθα, τη φύση, την ηρεμία.
Είναι παράξενο αν όχι αστείο να χαίρεσαι σε ένα μέρος όπου οι ντόπιοι το επισκέπτονται αποκλειστικά για τα ψώνια τους, άντε το πολύ και για κανένα καφέ μετά το τέλος των αγορών. Στην ρουτίνα!
Είναι αυτό που λέμε άλλο επίπεδο ποιότητας ζωής!
Φωτογραφίες του κήπου στην επόμενη αναρτηση |
Μπήκα μέσα και έκατσα για κάμποση ώρα σ’ ένα παγκάκι. Πήρα βαθιές ανάσες! Τις χρειαζόμουνα!
Ο ένας της παρέας, ο μηχανικός, βρήκε ένα κουρείο, μπήκε μέσα και λίγο αργότερα βγήκε αγνώριστος.
Εν τω μεταξύ περιμένοντάς τον μαζί με τον ανθυποπλοίαρχο μπήκαμε στο super market, κάτι ανάλογο των δικών μας.
Ελληνικού τύπου γιαούρτι που συνάντησα στο Super Market |
Αχ αυτό το ελληνικό γιαούρτι!
Ένας θησαυρός ελληνικός που κάποια στιγμή κάποιοι θα αποφασίσουν να το οικειοποιηθούν και τότε θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε.
Μου θυμίζει η όλη κατάσταση, Σκόπια-Μακεδονία (χαμένη υπόθεση), Δανία-Τυρί Φέτα κλπ.
Όχι! Δεν θα βρίσω! Θα συγκρατηθώ!
Ακολουθούν φωτογραφίες από το ασήμαντο Καναδικό Mall
Chrisgio
4 σχόλια :
Πως είναι έτσι η πλώρη?
Τα περισσότερα σύγχρονα φορτηγά πλοία κάπως έτσι είναι όλα.
Σαν τεράστιες μαούνες!
Ο λόγος είναι η εξοικονόμηση όσο το δυνατόν μεγαλύτερος χώρος φορτίου!
Περιορισμός στη διώρυγα είναι το πλάτος ?
Καλή η κουβέντα που κάνουμε αλλά σε λάθος ανάρτηση.
Το πλοίο είναι φορτηγό Bulk Carrier τύπου Panamax. Αν λοιπόν εννοείς την διώρυγα του Παναμά τότε το πλοίο είναι το μεγαλύτερο που μπορεί να περάσει.
Έχει πλάτος 32,20 μέτρα το maximum επιτρεπόμενο. Μιας και μιλάμε για διαστάσεις το μήκος του είναι 229 μέτρα, πολύ μικρότερο του μήκους των locks (δεξαμενών) που ανεβάζουν τα πλοία σε υψηλότερο σημείο από την επιφάνεια της θάλασσας όπου βρίσκεται το κανάλι. Επίσης υπάρχει όριο στο βάθος των locks. Όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα για τα πλοία αφού το βύθισμά τους ρυθμίζεται με την ποσότητα του φορτίου.
Εδώ και 2-3 χρόνια άρχισε να λειτουργεί το νέο κανάλι του Παναμά για το οποίο δεν έχω άποψη αφού δεν έχω περάσει, που δίνει την δυνατότητα σε πλοία γίγαντες, τα Cape Size, να το διαπλέουν. Ονομάζονται έτσι γιατί μέχρι τώρα τα πλοία αυτά έπρεπε να διαπλέουν τα ακρωτήρια της Νοτίου Αφρικής Cape of Good Hope και της Γης του Πυρός Cape Horn στο δρόμο για τον προορισμό τους.
Στο blog υπάρχουν εκτός των άλλων αρκετές αναρτήσεις με λεπτομερείς περιγραφές, ιστορικό, πάρα πολλές φωτογραφίες και σκέψεις μου για το κανάλι του Παναμά καθώς και τα περάσματα των δύο ακρωτηρίων.
ΥΓ1: Αν εννοείς τη διώρυγα του Σουέζ δεν υπάρχουν περιορισμοί.
ΥΓ2: Αν εννοείς τη διώρυγα του Κιέλου το πλοίο δεν περνάει. Κάνει τον περίπλου της Δανίας από το Skagen.
ΥΓ3: Αν εννοείς τη διώρυγα της Κορίνθου απλώς γελάμε.
Δημοσίευση σχολίου