tag:blogger.com,1999:blog-9132477476079631199.post6957600246922830127..comments2023-12-02T10:18:15.823+02:00Comments on Εξάντας: Η αναχώρηση, από το Longview στις εκβολες του Columbia RiverΧρήστος Γ.http://www.blogger.com/profile/11401922414650644376noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-9132477476079631199.post-90616891853437758862014-07-25T15:25:41.007+03:002014-07-25T15:25:41.007+03:00Σ΄ευχαριστώ Eric καλό καλοκαίρι νάχεις!
Ο "εξ...Σ΄ευχαριστώ Eric καλό καλοκαίρι νάχεις!<br />Ο "εξάντας" προς το παρόν είναι ενεργός αλλά η φύση της δουλειάς δεν επιτρέπει την τακτικές δημοσιεύσεις. Γι' αυτό και δείχνουν παλιές, ετεροχρονισμένες.<br />Τους χαιρετισμούς μου από το... επόμενο πλοίο του οποίου οι περιγραφές, οι περιπέτειες, οι σκέψεις, οι αναμνήσεις θα πάρουν το χώρο τους κάποια στιγμή στο μέλλον! Χρήστος Γ.https://www.blogger.com/profile/11401922414650644376noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9132477476079631199.post-20093061448841891412014-07-24T22:08:48.833+03:002014-07-24T22:08:48.833+03:00Ευχαριστω για την όμορφη δημοσίευση.
Βέβαια, παι...Ευχαριστω για την όμορφη δημοσίευση. <br /><br />Βέβαια, παιζουν ρολο και οι όροι του ναυλοσυμφώνου. Για παραδειγμα, αν το βαπορι είναι σε χρονοναυλωση, τότε ο πλοιοκτήτης σίγουρα θα έχει κάθε κίνητρο να πάρει το χρονο του ώστε η φόρτωση να γίνει σωστα γιατί ο χρονος τρέχει και το μίσθωμα καταβάλεται.<br /><br />Αν είναι σε ναύλωση κατα ταξίδι και ο χρόνος κακού καιρου εξαιρειται απο το laytime, τοτε τα πραγματα ίσως είναι διαφορετικα αν και συνήθως δύσκολα ένας πλοιοκτήτης (πολλω δε μαλλον οι ασφαλιστες του) θα ρίσκαρε την ποιότητα του εμπορευματος για την ταχύτητα. Ειδικα σε μια τόσο πεσμένη αγορά.<br /><br />Σε κάθε περιπτωση καπετανιε, εχετε δίκιο όταν λέτε οτι θα ζητήσουν ευθύνες απο το καράβι μιας και είναι συνήθως το συμβατικό μέρος με τις πιο "βαθιές τσέπες".<br /><br />Καλες θάλασσες και ελπίζω να γράψετε παλι συντομα!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03172869110438409329noreply@blogger.com