Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

Νοστιμον Ήμαρ

Έφτασα στην Αθήνα στις 30 Νοεμβρίου 2014 το απόγευμα και κατ’ ευθείαν σε ξενοδοχείο του Πειραιά να συμπληρώσω τον ύπνο που μου έκλεψαν, το ταξί της Μαλαισίας και η ατμόσφαιρα της υδρογείου.

Το πρωινό της Δευτέρας ανήκε ολοκληρωτικά στη Ναυτιλιακή μου Εταιρεία και το απόγευμα της ίδιας μέρας στο βολιώτικο ταξί.

Το ίδιο βράδυ, τις επόμενες μέρες, μήνες, σκοπός μου ήταν αφιερώσω στους δικούς μου. Σκόπευα να μείνω για πάντα μαζί τους. Κάτι μου έλεγε μέσα μου, «φτάνει πια η θάλασσα!...»
Η ζωή στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια είναι πολύ δύσκολή και παραφράζοντας την παροιμία καταλήγω στο «όταν οι Έλληνες κάνουν σχέδια ο θεός γελάει». Ήταν λοιπόν θέμα χρόνου να αποδειχθεί αν οι επιθυμίες μου θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν.

Εκείνο το βράδυ της 1ης Δεκεμβρίου του 2014 ένας ακόμη κύκλος ζωής, 8 σχεδόν μηνών ναυτικών περιπετειών, φευγιού και νόστου, είχε κλείσει!
Ήμουν σπίτι μου, ευτυχισμένος!...

Συνεχίζεται…

Chrisgio

Δεν υπάρχουν σχόλια :