ΕΝ ΟΙΚΩ!...

Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

Τα ταξίδια, Ciwandan - Surabaya - Adang Bay - Singapore - Lumut, σε χάρτες

Το πλοίο έφτασε στο Lumut.

Να μερικοί από τους χάρτες που χρησιμοποιήθηκαν σ' αυτόν τον κύκλο ταξιδιών, από το Ciwandan μέχρι εδώ.

Οι χάρτες για μας τους ναυτικούς είναι τα μάτια μας! Τους προσέχουμε, τους διορθώνουμε, τους ενημερώνουμε, τους εμπιστευόμαστε!
Sunda Strait. Το στενό μεταξύ Sumarta και Java.
Sunda Strait. Ένα επικίνδυνο πέρασμα με πολλά κρούσματα πειρατείας.
Sunda Strait. Εμείς όχι μόνο το περάσαμε αλλά μείναμε 4 μέρες εκεί, στο Ciwandan, στο χάρτη διαβάζουμε Cigading.
Στο στενό ανάμεσα στην Java και τη μικρή Madura το λιμάνι της Surabaya.
Πάνω κάτω 4-5 ώρες το ταξίδι από το αγκυροβόλιο μέχρι το λιμάνι της Surabaya.
Το αγκυροβόλιο και η μπούκα που οδηγεί στη Surabaya
H Surabaya.
H Surabaya.
Tο λιμάνι της Surabaya.
Ένα κομμάτι της ανατολικής Borneo. Στο κέντρο η πόλη Balikpapan και το Adang Bay.
Πάνω το Balikpapan κάτω το Adang Bay.
Το Adang Bay, μόνο... νερό, δηλαδή τίποτα!
Το ταξίδι προς το Lumut ξεκινάει.
Το πρώτο επικίνδυνο στενό που το περάσαμε και κατά την άφιξη.
KALIMANTAN ονομάζεται το μεγαλύτερο τμήμα της Borneo, το κεντρικό και το νότιο, που ανήκει στην Ινδονησία. Στα βόρεια το Sarawak και το Sabah, τμήματα που ανήκουν στην Μαλαισία, αλλά και το Σουλτανάτο του Μπρουνέι. Στο χάρτη το νησί Pulau Laut. Βρέθηκα εκεί πριν 16 χρόνια περίπου. Το ταξίδι συνεχίζεται με πορεία νοτιοδυτική.
Στη θαλάσσα της Ιάβας. Πορεία νοτιοδυτική.
Στη θαλάσσα της Ιάβας. Κάτω η Ιάβα και η Μαντούρα, πάνω το νοτιότερο άκρο της Βόρνεο. Πορεία δυτική.
Πορεία δυτική και αργότερα δυτική-βορειοδυτική. Ο εναγκαλισμός της Βόρνεο συνεχίζεται.
Πορεία βορειοδυτική. Αντιμέτωποι με άλλο ένα επικίνδυνο στενό. Τα ζικ-ζακ αρχίζουν.
Στη θάλασσα της Νότιας Κίνας. Αποχωριζόμαστε σιγά-σιγά τη Βόρνεο. Πορεία βορειοδυτική προς τη Σιγκαπούρη.
Τα ζικ-ζακ.
Στη θάλασσα της Νότιας Κίνας.
Πλησιάζοντας την είσοδο του στενού της Σιγκαπούρης.
Στην ευθεία προς το Horsburgh Lighthouse, την ανατολική είσοδο του Singapore Strait.
Στην ευθεία προς το Horsburgh Lighthouse.
Singapore Strait. Στο νότιοτερο σημείο της πορείας το Ruffles Lighthouse. Αλλαγή πορείας, βορειοδυτική.
Το Singapore Strait και τα "πολύ δύσκολα" πίσω μας, το Malacca Strait μπροστά μας.
One Fathom Bank Lighthouse. Εδώ και τα "σκέτα δύσκολα" τελειώνουν.
One Fathom Bank Lighthouse. Εδώ και τα "σκέτα δύσκολα" τελειώνουν. Συνεχίζουμε στo πιο ήρεμο, από πλευράς ναυσιπλοΐας, Malacca Strait.
Malacca Strait. Πορεία βόρεια-βορειοδυτική, προς το Lumut.
Malacca Strait. Πλησιάζοντας στο Lumut.
Πορεία βορειοανατολική, λίγα μίλια έμειναν.
Ο χάρτης της περιοχής του Lumut. Δεν θα μπαίναμε ποτέ μέσα. Το σημείο εκφόρτωσης κάτω δεξιά μέσα στον κύκλο από μολύβι. Άλλη μια φορά στο... "πουθενά".
Κάτω αριστερά το μικρό σημάδι στο χάρτη το σημείο αγκυροβολίας όπου έμελλε να περιμένουμε για αρκετές αρκετές μέρες τη σειρά μας.
To Lekir Bulk Terminal στη μέση της θάλασσας πολύ μακριά από το Lumut μας περιμένει για την εκφόρτωση.

Συνεχίζεται...

Chrisgio

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Κακόβουλα, υβριστικά, ειρωνικά σχόλια διαγράφονται.
Τα greeklish δεν τα αντέχω. Θεωρώ ότι προσβάλλουν την αισθητικη της πλούσιας Ελληνικής Γλώσσα μας και διαγράφονται ακόμη κι αν είναι ενδιαφέροντα.
Δεν είμαι επαγγελματίας του είδους και γράφω γιατί νοιώθω όμορφα μ΄αυτό που κάνω. Έτσι δεν θα αφήσω κανένα να μου χαλάσει το κέφι.
Ο ευπρεπής διάλογος όμως με συναρπάζει και τον επιδιώκω.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...