Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Εξόρμιση στη Νότια Σιθωνία, στο Πόρτο Κουφό (το τέλος της διαδρομής)

Η μπούκα
Μετά το Αζάπικο και την Τορώνη η περιήγηση στη νότια Σιθωνία τελείωσε στο Πόρτο Κουφό.

Ένα ιδιαίτερης ομορφιάς κλειστός όρμος που δίνει την εντυπωση λίμνης αν δεν πάρεις θέση ακριβώς κάθετα μπροστά στην είσοδο-έξοδο.
Επειδή το έχω προσεγγίσει και δια θαλάσσης πριν από πολλά χρόνια για να μπεις στο Πορτο Κουφό πρέπει να ξέρεις που ακριβώς βρίσκεται αλλιώς δεν εντοπίζεται εύκολα. 
Λιγοστοί μόνιμοι κάτοικοι, ελάχιστα σπίτια, ενοικιαζόμενα δωμάτια, ψαροταβέρνες, ψαροκάικα, αρκετά κότερα που περιμένουν τους ιδιοκτήτες τους το επόμενο καλοκαίρι.
Η αίσθηση του χωριού φάντασμα κι εδώ ίδια. Όλοι εν αναμονή της θερινής περιόδου.

Χρησιμοποιώντας την φαντασία οι φωτογραφίες από την πρώτη μέχρι την πέμπτη που ακολουθούν αν ενωθούν δίνουν την είκόνα της εκπληκτικής περιοχής.

Συνεχίζεται...

Chrisgio

2 σχόλια :

Γκρινι@ρογατος είπε...

καπετάνιε το καλύτερο μου ψάρεμα το έχω κάνει στο πόρτο κουφο στην προβλήτα!!!
πρώτη φορά απο ψάρεμα τάισα κανα δεκαριά άτομα!!!
καταπληκτικό μέρος και αρκετά ήσυχο το καλοκαίρι,
μου ειχαν πει οτι μπαίνουν μέσα και υποβρύχια !!!

Χρήστος Γ. είπε...

Σωστά σου τα είπαν για τα υποβρύχια.
Κι εγώ με πολεμικό πλοίο μπήκα 1-2 φορές στο Πορτο-Κουφό όταν υπηρετούσα τη θητεία μου, με το βαθμό του επίκουρου (έφεδρου) Σημαιοφόρου, σαν κυβερνήτης σε περιπολικό του πολεμικού ναυτικού.