ΕΝ ΟΙΚΩ!...

Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2011

“Χριστουγεννιάτικη” ιστορία

Η ιστορία δεν είναι... Χριστουγεννιάτικη!

Νομίζω όμως πως είναι μέσα στο πνεύμα των Χριστουγέννων, όπως τουλάχιστον το γνώρισα μέσα από τα παραμύθια που διάβαζα μικρός (ορισμένα και αρκετά μεγαλύτερος).

Είναι μια ιστορία απελπιστικά σύντομη, 100% αληθινή και υπαρχουν και μάρτυρες. Ο Κώστας κι εγώ... που είχαμε την τύχη να την ζήσουμε.
Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας είναι σχεδόν βέβαιο ότι άφησε τον μάταιο - παρά ταύτα γλυκύ - κόσμο μας και τον άφησε... φτωχότερο.

Δεν θυμάμαι πότε συνέβη. Σίγουρα όμως ήταν επί... δραχμής.

Είχα πάει στο ΠΡΟΠΟτζίδικο της γειτονιάς μου (κανείς δεν είναι τέλειος) και μαζί με τον ιδιοκτήτη του, τον Κώστα, σχεδιάζαμε επί... computer πίσω από το γκισσέ κάποιες “μεγαλοφυείς” στρατηγικές για να αλλάξουμε την τύχη μας.


Στο μαγαζί μπήκε μια γριούλα.
Μαυροντυμένη, μαντήλα φυσικά στο κεφάλι, καμπουριασμένη, ταλαίπωρη.
Απλωσε το χέρι. “Μια βοήθεια, παιδιά μου…”
Ο Κώστας - είχε το ταμείο μπροστά του - της έδωσε πρώτος.
Δεκάρικο.. εικοσάρικο… δεν ξέρω.
“Ευχαριστώ, παιδί μου”.

Απλωσα το χέρι μου κι εγώ να της δώσω κάτι.

“Οχι παλικάρι μου, αυτό να το κρατήσετε, γιατί μπορεί να περάσει και κάποιος άλλος από εδώ που να έχει ανάγκη”.

Τέλος της ιστορίας.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ

Από το FIRIKI2010

5 σχόλια :

  1. καλά Χριστούγεννα με υγεία και ανθρωπιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καπετάνιε Χρόνια Πολλά για την ονομαστική σου εορτή (με καθυστέρηση 24 ωρών!!!)
    Να είσαι καλά με όλη σου την οικογένεια.
    Ο καινούργιος χρόνος να είναι καλύτερος από αυτόν που φεύγει.
    Η τελευταία ευχή είναι δύσκολη αλλά πού ξέρεις;,όλα γίνονται καμμιά φορά!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά

    Χαρούμενο & ευτυχισμένο το 2012!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mahler76, @Φώτης Λαουτάρης, @Ευ αγωνίζεσθαι, @Σουΐτα
    Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κακόβουλα, υβριστικά, ειρωνικά σχόλια διαγράφονται.
Τα greeklish δεν τα αντέχω. Θεωρώ ότι προσβάλλουν την αισθητικη της πλούσιας Ελληνικής Γλώσσα μας και διαγράφονται ακόμη κι αν είναι ενδιαφέροντα.
Δεν είμαι επαγγελματίας του είδους και γράφω γιατί νοιώθω όμορφα μ΄αυτό που κάνω. Έτσι δεν θα αφήσω κανένα να μου χαλάσει το κέφι μου.
Ο ευπρεπής διάλογος όμως με συναρπάζει και τον επιδιώκω.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...