ΕΝ ΟΙΚΩ!...

Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

Η "Διάλεξη" των 29 εκατομμυρίων δολλαρίων!

"Η Διάλεξη" είναι ο τίτλος αυτού του πίνακα του Πάμπλο Πικάσο, που φιλοτεχνήθηκε από τον διάσημο ζωγράφο το 1932 και που έκτοτε δεν είχε εκτεθεί στο φιλότεχνο κοινό. Ο πίνακας που απεικονίζει την Marie-Therese Walter, τη γυναίκα που άλλαξε τη ζωή και την τέχνη του, θα δημοπρατηθεί τον Φεβρουάριο από τον οίκο Sotheby's, στο Λονδίνο. Η αξία του εκτιμάται ότι κυμαίνεται στα 29 εκατομμύρια δολλάρια.

*********************

Έχω μαύρα μεσάνυχτα από τέχνη αλλά, κάποιος να εξηγήσει κι εμένα τον  φτωχό και αγράμματο, τι είναι αυτό που κάνει αυτόν τον πίνακα να στοιχίζει 29 εκατομμύρια δολλάρια!

Chrisgio

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Κακόβουλα, υβριστικά, ειρωνικά σχόλια διαγράφονται.
Τα greeklish δεν τα αντέχω. Θεωρώ ότι προσβάλλουν την αισθητικη της πλούσιας Ελληνικής Γλώσσα μας και διαγράφονται ακόμη κι αν είναι ενδιαφέροντα.
Δεν είμαι επαγγελματίας του είδους και γράφω γιατί νοιώθω όμορφα μ΄αυτό που κάνω. Έτσι δεν θα αφήσω κανένα να μου χαλάσει το κέφι μου.
Ο ευπρεπής διάλογος όμως με συναρπάζει και τον επιδιώκω.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...