Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

Η ανακοίνωση της Marfin

Τη λύπη του για το χαμό των ανθρώπων που εργάζονταν στην τράπεζα, αλλά και την οργή του προς την πολιτεία που δεν κατάφερε να προστατέψει τους πολίτες, εκφράζει σε ανακοίνωσή του ο όμιλος της Marfin.
Η ανακοίνωση της Marfin:
«Στην οικογένεια της MARFIN θρηνούμε σήμερα για την δολοφονία τριών νεαρών συναδέλφων μας.
Εκφράζουμε την οργή μας κατά της πολιτείας που εγνώριζε ότι μόνο από τύχη δεν είχαν συμβεί μέχρι σήμερα τέτοια τραγικά περιστατικά. Εκφράζουμε ακόμα την οργή μας για τα ξύλινα πολιτικά λόγια και τις αντιδικίες σκοπιμότητας ορισμένων πολιτικών στη Βουλή την ώρα που οι σοροί των συναδέλφων μας δεν είχαν αποσυρθεί από το κατάστημά μας που επολιορκείτο ακόμα από τους διαδηλωτές ή και αναρχικούς.
Οι αυτουργοί μακάρι να συλληφθούν και να τιμωρηθούν. Την μεγαλύτερη ευθύνη όμως έχουν οι ηθικοί αυτουργοί που δυστυχώς δεν θα τιμωρηθούν ποτέ.»

5 σχόλια :

Manifesto είπε...

Η συγκεκριμένη τράπεζα και σε εκείνο το σημείο που βρίσκεται γιατί ήταν τέτοια μέρα ανοιχτή??

Χρήστος Γ. είπε...

Δεν θα κάνω το δικηγόρο της MARFIN.
Δεν είναι γνώμη η ανάρτηση, είδηση είναι αναδημοσιευμένη.
Αλλά μπορώ να κάνω τώρα το σχόλιό μου.
Εχω την εντύπωση ότι ζούμε σε δημοκρατική χώρα.
Όσο δικαίωμα έχω εγώ να κάνω απεργία άλλο τόσο κάποιοι άλλοι έχουν το δικαίωμα στην εργασία.
Ποιός είμαι εγώ που θα τους το απαγορέψω.
Πόσο μάλλον να τους δολοφονήσω!

Manifesto είπε...

Η γνώμη μου είναι ότι όσο φταίνε αυτοί που κάψανε την τράπεζα που είχε ως αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο τεσσάρων ψυχων άλλο τόσο και παραπάνω φταίνε αυτοί που αποφάσισαν να είναι η τράπεζα ανοιχτή...και όσο μεγάλη ευθύνη έχουν οι πολιτικοί για την τραγική κατάσταση που έχουμε φτάσει άλλη τόση ευθύνη και παραπάνω έχουμε εμείς οι πολίτες αυτής της χώρας...και φυσικά το πρόβλημα δεν μόνο δικό μας,είναι γενικό,είναι παγκόσμιο...πότε επιτέλους θα πάψουμε σαν άνθρωποι να σκεφτόμαστε ατομικιστικά...πότε θα κατλαβουμε ότι είμαστε όλοι ΕΝΑ??

Χρήστος Γ. είπε...

Καλησπέρα

Στο θέμα αν έπρεπε να είναι ανοιχτή ή όχι η τράπεζα δεν βλέπω να συμφωνούμε.

Για το πόσο υπεύθυνοι είμαστε εμείς οι πολίτες συμφωνώ και επαυξάνω.
Η καλοπέραση και μάλιστα με δανικά μας έκανε συνένοχους.
Όσο για το... « πότε επιτέλους θα πάψουμε σαν άνθρωποι να σκεφτόμαστε ατομικιστικά...πότε θα καταλαβουμε ότι είμαστε όλοι ΕΝΑ??» έχω να πω το εξής:
ΠΟΛΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!
ΟΥΤΟΠΙΑ!

Manifesto είπε...

OΥΤΟΠΙΑ το ξέρω...ρητορικό ήταν το ερώτημα
καλησπερα και σε σενα